3.10.2012

Wet n' Wild eyelinerit

Lisää Wet n' Wildia! 
Mä olin ihan unohtanut nämä nestemäiset eyelinerit. Mustaa Megalineria olen joskus käyttänyt paljon ja näköjään jopa ostanut uuden tilalle. Kannattais käydä läpi meikit useammin, jos vaikka löytyisi lisää avaamattomia juttuja..


Vasemmalla musta Megaliner. Muut kaksi liquid eyelineria ovat sen verran vanhoja, etten ehkä uskalla käyttää niitä enää. Valmistetaankohan näitä vielä? Ehkä pakkaus on vaihtunut samanlaiseksi kun mustassa?
Musta eyeliner on mielestäni oikein hyvä jokapäiväiseen käyttöön. Väri on todella musta! (katso kuva alhaalla!) Ohuella sivellinpäällä saa helposti tarkkaa jälkeä. Väri peseytyy pois pelkällä vedellä, joten en usko sen kestävän hikoilua (kokemusta ei ole, en meikkaa salia varten). Rajaan silmäni harvoin, ja haluan rajauksen lähtevän helposti pois. Vihaan tumman silmämeikin pesemistä!
Harmaa ja ruskea rajausväri ovat kumpikin kimallevärejä. Muutamaan juhlameikkiin olen näitä joskus käyttänyt ja laatu oli ihan yhtä hyvä kuin mustassakin. Wet n' Wildin tapaisesti nämä ovat niin halpoja, että voisin ihan kokeeksi käydä ostamassa samat uudelleen - jos näitä samoja vielä löytyy.



2 kommenttia:

  1. Mä ostin kans tuollaisen ruskean metal linerin joku aika sitten. En jotenkin odottanut sen olevan NIIN metallinen, joten lopulta sille ei ollut mulle mitään käyttöä. Oisin tykännyt, jos se olisi ollut vähän tummempi sävy ..ehkä.

    VastaaPoista
  2. Joo ihan perus ruskeasta linerista se ei kyllä mene! Enkä minä osaa käyttää arkena mitään kimallerajauksia.. :)

    VastaaPoista