7.11.2012

Reviva Labs Hypoallergenic Mascara

Mitä silmämeikkiin tulee, luonnonmukaisen kosmetiikan kokeiluni tyssähti melkein pari vuotta sitten siihen, kun sain Dr. Hauschkan ripsiväristä allergisen reaktion. Läheskään kaikki kasvipohjaiset meikit eivät sovi minulle. Pari kuukautta sitten otin iHerbin tilaukseen mukaan ripsivärin, joka herätti kiinnostukseni sen saamien ylistysten ja halvan hinnan vuoksi. Kannattikko? Katso alla olevia kuvia. Minun mielestäni kannatti.

Minulla on lyhyet ripset. Ne näyttävät vielä lyhyemmiltä, koska ne ovat niin ärsyttävän suorat. Määrällisesti niitä on ihan hyvin, mutta varsinkin kun olen vaaleahiuksinen ja ripseni hauskasti vielä vaalenevat kärkiä kohden, ne eivät vaan näy. En ole taivuttanut ripsiäni oikeanpuoleisessa kuvassa, mutta se on näköjään otettu hieman enemmän alaviistosta, mikä ehkä lisää pituutta minimaalisesti. Huima ero joka tapauksessa!

Jep, kulmat on laittamatta, iho punoittaa ja tuo yksi taivasta kohti sojottava ripsi ärsyttää.

Reviva Labsin ihmeripsari näyttää tältä. Omani on väriä (superlash) black, muistaakseni tätä saa myös ruskeana. Tuubissa on 0.25 oz eli.. 7g? Olen tottunut ml-merkintöihin ripsiväreissä, hämmentävää.. Korkkiosa eli se, mistä pidät kiinni, kun käytät ripsiväriä, on tehty ihanan samettisen tuntuiseksi. Tuote ei muutenkaan tunnu yhtään niin halvalta kuin mitä se on.

Ylemmässä kuvassa näkyy tämän ripsarin lupaukset. Great lash builder that will not smudge, flake or clump: Väriä pystyy kerrostamaan, ja tällä on vaikea saada aikaiseksi paakkuja ripsiin, useammankaan kerroksen kanssa. Ikinä tämä ei ole varissut silmistä, ainoastaan kostealla ilmalla pari kertaa olen huomannut pienet, lähes huomaamattomat, mustat jäljet kulmien alla. Ei-vedenkestävältä ripsiväriltä en edes odota vesisateen kestämistä. Easily controllable applicator: Kyllä vain, harja on sopivan iso muttei liian iso, ja mattapinta korkissa on kiva lisä! Gentle formula is ideal for contact lens wearers: Käytän piilareita ja tämä on toiminut niiden kanssa oikein hyvin. Ripsiväri, joka varisee, eli saattaa irrottaa päivän mittaan pieniä, kuivia "hiutaleita", on vihoviimeinen piilareiden kanssa käytettäväksi. Olen saanut juuri sellaisen kuivan köntin silmään, jossa se on salakavalasti kulkeutunut piilarin alle - kyllä tuli kiire saada linssit pois silmistä! Soap-free and pH balanced to avoid eye irritation: Herkkäsilmäisenä minulle on väliä, mitä silmien lähelle laitan. Tämä ei ole aiheuttanut minkäänlaisia oireita.

Voisin sanoa, että minulla on uusi lempiripsiväri!
Viimeisenä se paras osuus; hinta. iHerbissä, josta omanikin tilaan, tämän hinta on 5,76$ eli noin 4,50€! Ja voittaa kirkkaasti kokeilemani viisi kertaa kalliimmat Lancômet! Pitikin mennä lupaamaan avaamaton kappale herkkäsilmäiselle äidilleni, pakko tehdä pian taas tilaus iHerbille..

3 kommenttia:

  1. Ohoh, tulipas kauniit ripset tuolla ripsarilla!

    VastaaPoista
  2. Minäkin oon pitkästä aikaa tyytyväinen! Eikä tuo omantunnon tuskia hamstrata noin halpaa ripsaria :D

    VastaaPoista