9.12.2012

Perjantain ostokset

Perjantaina suuntasimme aamupäivällä asioille, joiden yhteydessä kävimme katsomassa kirpparin tarjonnan. Löysin kivan sisustuskorin eurolla, lasipurkin kolmella eurolla ja kyllä, peruukin kolmella ja puolella eurolla. Minulla on kokonainen laatikko naamiaistarvikkeita, haaveilen vähän salaa maskeeraajan ammatista.


Laukkuja löytyi kaksin kappalein. Mangon kiiltäväpintainen musta laukku, sekä kauniin ruskea ohuthihnainen laukku vaikka ostoskassiksi. Vaaleanpunainen huivi mustilla pilkuilla oli todella söpö ja maksoi muistaakseni vain 1,50€. 


Sitten...
Mitä meninkään sanomaan keskiviikon HairStoressa käynnin jälkeen. Olen heikko. HairStoressa oli siis keskiviikkona siellä käydessäni muiden tarjousten lisäksi Tigit 8,90€/kpl, josta mainitsin ihanalle ystävälleni. Minä innoissani lupasin katsoa, josko tarjoukset olisivat vielä käynnissä perjantaina. Olivathan ne! Tiedän, että minulla on avaamattomia shampoita vaikka kuinka monta, mutta en voinut olla tarttumatta tarjouksiin, oi voi. Energen seerumin kaveriksi otin Cutrinin saman sarjan shampoon huonoa hiustilannettani pelastamaan, Tigiltä taas Urban Anti-Dotes resurrection hoitoaineen. Shampoo kannattaa valita päänahan tarpeiden mukaan ja hoitoaine latvojen. Tämän kaksikon luulisin toimivan minulle, tekisi mieli jo kokeilla!


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti