11.1.2013

LivBox Tammikuu

Tammikuun LivBox saapui tilaajille eilen. Minä en ollut kotona avaamassa postinjakajalle ovea, joten hain oman boxini tänään postista. Näkyi muuten olevan kiva rivi mustia laatikoita postin hyllyllä :)


Tammikuun LivBoxin sisältö näkyy tässä. Moroccanoil, Dermalogica.. näyttää hyvältä!



Ensimmäisenä Boxissa on Moroccanoil Treatment -hiusöljy. Viime vuonna kaikkien hehkuttamaa Moroccanoilia en olekaan vielä kokeillut, joten odotan mielenkiinnolla, miten supersuosittu öljy käyttäytyy kiharapehkossani. Näytepullo on pieni, mutta öljyä ei tarvita kuin pieni määrä kerralla.

100ml ovh 49€, 10ml arvo 4,90€


Seuraavana paketista paljastui Isadoran Wonder Nail Wide Brush -kynsilakka. Minulla on yksi saman sarjan lakka ennestään, ja olen tykännyt siitä. Eiköhän tämäkin tule siis käyttöön. Minä sain värin 747 Oasis, joka on tumma harmaanvihreä glitterlakka. Syksyllä olisin ollut enemmän innoissani tästä väristä.

6ml ovh 8€

Boxin arvo nyt 12,90€



Olin innoissani huomatessani boxissa Rimmelin Lasting Finish by Kate -huulipunan, sillä olen moneen otteeseen meinannut ostaa Kate Mossin nimikkosarjasta punan, mutten ole osannut päättää minkä haluan! Sain sävyn 06 (joka tuli hienosti kuvaan väärinpäin näyttäen 90, enkä jaksa tehdä uutta kuvaa), joka on todella kirkas, hieman koralliinkin taittava pinkki. Ei ihan mukavuusalueellani, mutta toisaalta hauskaa vaihtelua ja piristystä kevätmeikkiin. Puna on ollut tällä hetkellä huulillani parin tunnin ajan ilman mitään rajauksia, eikä ole karannut mihinkään, eikä myöskään ole kuivattanut kuivuudesta kärsiviä huuliani, tykkään! 

4g Ovh 7,90€

Boxin arvo nyt 20,80€

Seuraavana Louis Widmerin Eye Contour Cream -silmänympärysvoide, jonka luvataan toimivan myös arpien ja huulten hoitoon, kaulan ja decolteen iholle sekä kasvonaamiona. Olen käyttäny Widmerin silmänympärysvoidetta aiemminkin, ja farmaseutti-sukulaisen suosituksesta levitin sitä säännöllisesti myös leikkausarpeni päälle. Käyttämäni voide oli tämän tapaan myös anti-age-voide, joten luulen tämän olevan aika samaa tavaraa. Putkilo joutuu varastolaatikkooni siksi aikaa, että saan edellisen silmänympärysvoiteeni käytettyä loppuun.

30ml ovh 28€, 7,5ml arvo noin 7€

Boxin arvo nyt 27,80€


Viimeisenä muttei vähäisempänä Boxissa oli Dermalogican Daily Microfoliant -kuorintajauhe. Tämä on ihan ensimmäinen Dermalogica-kokeiluni ikinä, joskin tämäkin joutuu odottelemaan hetken muiden kuorintojen loppumista. Otin tämän ilolla vastaan mutta ihan pieni osa minusta oli pettynyt, että Dermologicalta tuli pakettiin juuri kuorinta, koska sellainen oli viime LivBoxissakin. Tämä kuorinta on hieman tavanomaisista kasvokuorinta-aineista poikkeava, sillä purkissa on jauhetta, joka sekoitetaan itse veteen.

75g ovh 60,40€, 13g arvo 10,47€

Boxin arvoksi tuli 38,27€

Pidin tammikuun LivBoxista yhtä paljon kuin joulukuun boxista, ainut miinus oli kasvojen kuorinta-aine kahdessa boxissa peräkkäin. Jos nyt vähän nirsoillaan lisää, olisi ihan hirveän kivaa jos nämä Suomenkin omat boxit tulisivat kannellisissa laatikoissa (niinkuin esim jenkkien Jolie box ja Glossy box), joita voisi käyttää säilytykseen myöhemmin. Ei mulla muuta valitettavaa, olen vain kateellinen näteistä laatikoista...

4 kommenttia:

  1. Arvaa onko tylsää, kun itse sain juuri väärän väriset meikkituotteet... Olisin mieluusti saanut juuri nuo sinun sävysi :) Mutta ehkä voin ilahduttaa kavereita antamalla tuotteet eteenpäin.

    VastaaPoista
  2. Voi harmi! Se näissä yllätysboxeissa on ikävää, voit saada jatkuvasti värejä, jotka eivät käy omiin väreihisi ollenkaan. Nyt vaan lähipiiriä innostamaan LivBoxin tilaamiseen, ehkä ystävien kanssa pystyisi vaihtamaan tuotteita :)

    VastaaPoista
  3. Oho, minä sain (vasta) juuri äsken haettua oman boxini ja minulla sieltä löytyi Dermalogicalta Overnight Repair -seerumi, josta kyllä ilahduin, varsinkin kun minulla on tuota Daily Microfoliantia entuudestaan täysikokoinen purkki. Niin ja minä sain kynsilakan tumman siniviolettina (Night Flight) ja huulipunan sävyssä 02. Tämä boksien sisältöjen vertailu on niin jännää! :-)

    VastaaPoista
  4. Luin tänään iltapäivällä muutaman kirjoitukset boxista ja kun huomasin, että osalla tuli Dermalogicalta seerumi kuorinnan sijaan, olin kyllä katkera! Olisin paljon mieluummin ottanut sen. Ja kynsilakan jossain vähän pirteämmässä värissä. Ja huulipunan vähän hillitymmässä värissä. Oi voi, miten sitä aina haluaa sitä mitä ei saa :D

    VastaaPoista