5.3.2013

NYX Jumbo Eye Pencil

Mä rakastan näitä!

NYX:n Jumbo Eye Pencil silmämeikkikynät ovat paksuja, voidemaisia, pehmeästi levittyviä ja erittäin pigmenttisiä kyniä, jotka sopivat moneen tarkoitukseen. Itse käytän mattavalkoista Milk-sävyä kirkkaiden luomivärien pohjana, se tuo värit upeasti esiin. Cottage Cheese ja Sparkle Nude ovat kauniita shimmer-värejä, joita olen käyttänyt liikkuvalla luomella neutraaleissa silmämeikeissä sekä glitterien pohjana. Knight on upea musta kultaisella kimalteella, ja sillä olen lähinnä pehmentänyt mustia rajauksia smokey eye -meikeissä. 

Jumbo Eye Pencilit siis toimivat hyvin sekä voidemaisina luomiväreinä että rajausväreinä.  Tavallisten, puuteristen luomivärien pohjalla nämä ovat omiaan, mutta luomivärin pohjustajaa ne eivät ihan korvaa. Jos alle laittaa pohjustajan (itse käytän Urban Decayn Primer Potionia), väri pysyy paikallaan ihan koko päivän.


NYX:n Jumbo Eye Penciliä on 32 värissä, joukossa herkullisia karkkivärejä ja perinteisiä tummia - minulla nyt on näistä vähän niitä "tylsempiä" sävyjä. Milk on väreistä ehdottomasti suosituin, koska se toimii loistavana pohjustajana varsinkin kirkkaille väreille. Suomessa NYX:iä ei valitettavasti myydä, mutta netistä löytää! Omani olen tilannut Cherry Culturelta vajaan 3€:n kappalehintaan, postikulut tulevat tilauksen suuruuden mukaan.

3 kommenttia:

  1. Ei ole todellista! Mä olen etsinyt kissojen ja koirien kanssa about kohtuuhintaista NYX-myyjää ja nyt toit sen mulle kuin Manulle illallisen... :D Iso kiitos ja kumarrus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Ihanaa, että olin hyödyksi! :) Muista jenkeistä tilatessa mahdolliset tullimaksut!

      Poista
  2. www.pretty.fi saa tilattua näitä! :) hinta on n. 10 € :)

    VastaaPoista