12.4.2013

LivBox Huhtikuu vol.2

Kuten varsinaisessa huhtikuun LivBox-postauksessa mainitsin, sain (monien muiden lisäksi) kurjan ruttuisen laatikon tässä kuussa. LivBoxilaiset pyysivät facebook-sivuillaan ilmoittamaan, jos sellaisen on saanut. Laitoin viestiä toissailtana, eilen sain vastauksen ja jo tänään postissa tuli uusi boxi! Todella hyvää asiakaspalvelua, kiitos LivBox!


Mainitsin heille viestissäni, että ainoastaan paketti oli kärsinyt ja tuotteet olivat ehjiä, joten täysin uuden boxin saaminen yllätti minut täysin. 

Cliniquen kahdesta vaihtoehdosta tällä kertaa sen mieluisemman saaminen sai hymyn korviin, Paesen luomiväripaletin saaminen toisessa värissä olisi ollut jo liian hyvää tuuria, tämä pääsee uuteen kotiin.

4 kommenttia:

  1. Olipas nopeaa toimintaa! LivBoxin väki todellakin vetää pojot kotiin asiakaspalvelussa. Yllättävää, koska olen tottunut saamaan melko nihkeää palvelua.

    Olisin myös halunnut tuon silmänympärysrasvan, koska ripsarivarasto on aivan täynnä avattuja ja avaamattomia tuotteita. Onneksi ripsari on tuollainen pieni versio, jota on helppo kantaa mukana matkassa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olin rehellisesti sanottuna yllättynyt, oon ennenkin paasannut suomalaisten yritysten nihkeästä palveluhalusta.. : )

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Todellakin, saisivat monet muut ottaa mallia!

      Poista