4.5.2013

Kicks Professional BB Cream Brush

tiedän, tämä sivellin on näkynyt viime aikoina joka toisessa kosmetiikkablogissa. Mutta kun se on niin mahtava hintaisekseen, että haluan vinkata siitä ihan vaan jos sieltä löytyy vielä joku, joka ei ole tästä kuullut!


Lyhytvarsinen, synteettinen ja tiheäkarvainen sivellin käy oikeastaan minkä tahansa meikkipohjan levittämiseen, vaikka nimi onkin BB cream brush. Olin ensin hieman skeptinen lyhyen varren kätevyydestä, mutta se onkin yllättävän näppärä. Omia kasvoja meikatessa siveltimen varren pituudella ei paljon ole väliä.

Suosin synteettisiä meikkisiveltimiä lähinnä niiden helpomman puhdistettavuuden takia. Luonnonkarva imee enemmän tuotteita itseensä. Toki näin tiiviiden sutien pesemisessä joutuu aina näkemään vähän enemmän vaivaa. Olen levittänyt Kicksin siveltimellä BB-voidetta, CC-voidetta, meikkivoidetta, sävyttävää kosteusvoidetta ja meikkivoidepuuteria - toimii kaikissa!
Viistoonleikattu sivellin on jämäkkä tiiviytensä vuoksi, mutta taipuu hyvin levittämään meikkipohjan nenänpielistä silmänympäryksiin. Sivellintä voi käyttää joko buffaamalla voide ihoon pyörivin liikkein, tai vetelemällä tavallisen, litteän meikkivoidesiveltimen tapaan voide iholle. 

Bongasin tämän siveltimen ensimmäisen kerran pari kuukautta sitten Kicksissä, ja hypistelin sitä ihmetellen edullisen siveltimen laadukasta tuntua. En kuitenkaan ostanut sitä, koska olin niin rakastunut Real Techniquesin Expert Face Brushiin enkä halunnut syrjäyttää rakastani. Viime kuussa Stockan Hulluilla Päivillä oli Shiseidon Perfect Foundation Brush tarjouksessa, ja olin katsellut sitä sillä silmällä jo kauan. Onneksi en päässyt ostamaan sitä. Sensaistin verratessa näitä kahta sivellintä keskenään, kiljaisin melkein riemusta kun muistin tämän Kicksin siveltimen ja yhden lempibloggaajani verratessa sitä ihanaan Shiseidon siveltimeen, jota en ole raaskinut ostaa, ei ollut vaikea päätös ostaako Kicksin edullinen versio vai ei! Vaikuttaa siltä, että BB Cream Brush on aiheuttanut yleisöryntäyksen Kickseihin, mutta jos se vielä löytyy lähimmästä Kicksistäsi, suosittelen lämpimästi tutustumaan. 14 euroa ei todellakaan ole paljon hyvästä meikkivoidesiveltimestä.

4 kommenttia:

  1. Mäkin olin tosi iloinen, kun en kerinnyt ostamaan Shiseidon sivellintä! Mun on pitänyt ostaa se laivalta jo monta kertaa, mutta olen onnellisesti unohtanut. Ja Hulluilta Päiviltä mun piti se viimeistään hakea, mutta onneksi sekin meni ohi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrankin unohdus oli sitten hyvästä! :D Mäkin olin iloinen etten ehtinyt sitä Shiseidon sivellintä ostaa, koska opiskelijabudjettini on enemmän kuin iloinen edullisesta vastineesta!

      Poista
  2. Tän suosituksen jälkeen oli tänään aivan pakko käydä kotiuttamassa omani! Hetken mallikappaletta siliteltyäni olin aivan myyty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ihanaa! :D Eikö olekin loistava sivellin!

      Poista