27.5.2013

Nudet huulet halvalla

Näillä kolmella tuotteella olen viime aikoina tehnyt todella usein huulimeikkini silloin kun olen halunnut huulilleni jotain luonnollista, vaaleaa ja lämpimänsävyistä. Helppo yhdistää esimerkiksi ruskeaan silmämeikkiin!

Kaikki käyttämäni kolme tuotetta ovat edullisia, mutta kaikki eivät valitettavasti löydy ihan suomalaisista marketeista. We Care Icon huultenrajauskynä on ostettu Sokokselta, Rimmelin huulipuna Anttilasta ja NYXin huulikiilto Cherry Culturesta.
We Care Icon Smooth Wear Lipliner sävyssä 01 Natural on todella lähellä omaa huulteni väriä. Tein kynällä selkeämmät rajat huulilleni ja häivytin väriä hieman sisäänpäin, jotta lopputuloksesta tulisi mahdollisimman luonnollinen. Jos haluat huultesi näyttävän suuremmilta kuin ne ovat, rajaa aavistus oman rajan ulkopuolelta - alahuulta tehdessä hymyileminen saa rajan tulemaan itsestään hieman ulkopuolelle!

Rimmel Moisture Renew -huulipuna oli kuvaushetkellä valitettavasti jo aika kovia kokenut, enkä saanut sitä siistittyä. Sävy 700 Nude Delight on lämmin nude beige, minun ihonsävyyni yksinään liiankin lämmin ja oranssiin taittava. Kylmemmän sävyisen huulikiillon kanssa tämä toimii minulla yllättävän hyvin!

Punan päälle käytin NYX Round Lip Gloss -huulikiiltoa sävyssä 28 Whipped. Vaalea, luonnollinen, nude pinkki. Toimii paitsi sävynsä, myös koostumuksensa puolesta Rimmelin punan kanssa hyvin yhteen. Luulen, että samasta hintaluokasta Lumenen Natural Code -huulikiilloista voisi löytyä lähellä tätä sävyä oleva kiilto. 


9 kommenttia:

  1. Annoin sulle tunnustuksen mun blogissa :)
    http://oonav.blogspot.fi/2013/05/i-your-blog.html

    VastaaPoista
  2. Vooi kun mulle sopiskin vaaleat huulet ja kirkkaat pinkit :( rakastan kaikkia punertavia sävyjä ja ärsyttää, kun en voi niitä huulilla käyttää, sniff! Mulla oli tuo Whipped sävy, mutta taisin antaa kaverille..
    Musta aina tuntuu, että oon joku meikkivoidehuuliteini vaaleilla huulilla :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekaan ei paljon tätä vaaleammat käy, ja jos pari astetta mennään vaaleampaan niin minun makuuni (kaikkien huulilla) ollaan jo liikaa siellä meikkivoidehuulien puolella, hrr!

      Poista
    2. Joo siis just vähän iisimpi nude voiskin just ja just mullekin sopia ;D mäkin joskus amiksen ekana vuonna erehdyin pitämään meikkivoidehuulia -.- järkyttävää!!

      Poista
    3. No et varmasti ollut ainut ; D Mä vasta löysin vanhan kuvan, jossa mulla oli ihan liian vaaleeks puuteroitu naama ja pinkkiä glitterluomiväriä... Sovitaan, ettei näitä vanhoja meikkimokia ole koskaan tapahtunut : D

      Poista
    4. En todellakaan ;D aaww, varmasti tosi söpöltä oot näyttänyt ;) sovitaan joo!

      Poista
  3. Sulla on niin kauniin malliset huulet että! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! : ) Nuorempana olisin kovasti halunnut ohuemmat huulet, kun joku vitsaili täyteaineista : D No, niitä en onneksi tarvitse ja nää sopii naamaani ihan hyvin.

      Poista