26.5.2013

Yhdentoista haaste

Sain tämän haasteen sekä Cosmetic Land -blogin Cattikselta että Oot meikannut! -blogin Annalta. 
Säännöt menevät näin:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!

Ajattelin olla ahkera ja vastata sekä Cattiksen että Annan keksimiin kysymyksiin, kun haaste kerta tuli minulle kahdesta suunnasta.

11 asiaa minusta:

1. Onnennumeroni on 11, joten en tietenkään voinut olla ottamatta tätä haastetta vastaan - enkä ajastamatta tätä tulemaan ulos kello 11.11.

2. Vaikka olen jo valmiiksi todella allerginen, olen myös nirso ruuan suhteen. Inhoan esimerkiksi lihan rakennetta. Syön kanaa "pakosta", kaikkea lihaa en saa jättää ruokavaliostani pois.




3. Kun muutimme kerrostalon ekaan kerrokseen, poikaystävääni hieman harmitti katutasossa olevat ikkunat, minä taas olin salaa toivonut ettei me vaan saataisi paria metriä korkeammalla olevaa kotia, korkeanpaikankammoisena en uskaltaisi mennä omalle parvekkeelleni! Koiran kanssa ekassa kerroksessa on myös aika kätevää asua.

4. Koiran saatuani en ole enää kiinnittänyt yhtä paljon huomiota siihen, minkä näköisenä lähden ovesta ulos. Kun hauva herättää aamulla kovassa hädässä, ulos on lähdettävä vaikka hiukset pystyssä ja vaatetusta jaksan ajatella tasan sen verran, etten alasti lähde.




5. Olen aivan onneton kaikissa urheilulajeissa, joihin liittyy pallo. Välttelin koulun liikuntatunneilla kaikkia pallopelejä kuin ruttoa, en vain osaa. Kaikkia vähänkin tanssillisia liikuntamuotoja rakastan.

6. Olen iltaihminen ja ärsyttävän aamu-uninen. Minun saaminen hereille voi toisinaan vaatia aikamoisia urotekoja, sori kaverit..

7. En polta, enkä ikinä tule polttamaan.



8. Ennen koiraa olen omistanut kaksi kania ja kaksi gerbiiliä.

9. Minua kiehtoo se, miten ihmiset käyttäytyvät ja toimivat eri paikoissa ja tilanteissa, joten saatan näyttää kamalalta kyttääjältä kun vahingossa jään tuijottamaan ihmisiä!

10. Olen 163cm ja haluaisin olla 10cm pidempi.

11. Olen koukussa Youtuben meikkivideoihin. Tilaan yli sataa kanavaa, ja laitan usein kotona taustalle pyörimään tuotearvosteluja, tutoriaaleja ym. kauneuteen liittyvää hömppää, se on rentouttavaa!


Haastajien kysymykset:

1. Millaiset ovat unelmahiuksesi? - Pitkät, kiiltävät, paksut ja laineikkaat!
2. Mitä kaipaat lapsuudestasi? - Huolettomuutta tulevaisuuden suhteen.
3. Lempielokuvasi? - Tää on vaikea! Perhonen lasikuvussa ja Amélie kertovat ehkä makuni jo aika hyvin ja molemmat ovat kärkipäässä listallani.
4. Omistatko jonkin ns. erityistaidon? Minkä? - En kyllä valitettavasti koe omistavani.
5. Lempi alkoholijuoma? Jos et juo alkoholia, niin voit kertoa jonkun muun lempijuoman. - Alkoholillisista ei ole lempparia, ja jos smoothiet lasketaan juomiksi niin mustikkakaurasmoothie!
6. Oletko taikauskoinen? - Haasteen alkupäästä voisi kuvitella, että olen, mutta en kovinkaan paljon. Enemmän leikkimielellä.
7. Mitä haluaisit, että huomenna tapahtuu? - Huominen kuluu aikalailla lukiessa, mutta toivottavasti ehdin myös nähdä ystävää ja ulkoilla.
8. Mitä teet hermostuneena? Esim. pureskeletko kynsiä, siivoat, nypit huulta jne. - Siivoan! Järjestelen! Hermoilen! Stressaan! 
9. Mehujää vai tuutti? - En allergioiden takia voi syödä oikeastaan kumpiakaan mutta sanotaan vaikka tuutti.
10. Aku Ankka vai Mikki Hiiri? - Aku tietty!
11. Mitä haluaisit muuttaa ulkonäössäsi? - Pyöreä pääni saisi olla vähän sirompi :D

+

1. Mistä bloggaamisesi on lähtenyt käyntiin? - Luin pitkään muiden blogeja ja tylsänä päivänä tuli "mäkin haluun!"-hetki.
2. Mikä on ollut parhain ostoslöytösi? - Lähiaikojen ostoksista tulee mieleen the north facen takki 100€:n alennuksella!
3. Noudatatko elämässäsi jotain tiettyä filosofiaa, uskontoa tms? - Uskon kai jollain tasolla karmaan, koska pyrin hyvyyteen ja ajattelen sen siten saavuttavan minutkin. Toisaalta ihan edellisen vastakohtaisesti pidän joidenkin asioiden tapahtumista kohtalona, varmaan lähinnä mieleni suojelemiseksi pahojen asioiden tapahtuessa. Joidenki asioiden kohdalla vaan on helpompi ajatella, että everything happens for a reason. En kuulu ev.lut. tai muuhunkaan kirkkoon. Taidan olla agnostikko vähän kaikissa asioissa!
4. Omituisin piirre itsessäsi? - Järjetön järjestelemisen halu. Kaappien siivoaminen on jotain aivan ihanaa.
5. Onko sinulla jotain paheita? - Kosmetiikka ja kahvi, ei paha.
6. Suosikkituoksusi? - Puhdas pyykki ja se kahvi!
7. Jos saisit matkustaa ihan minne vain, mihin lähtisit? - Kiertäisin Pohjois-Amerikkaa tyyliin New York - Toronto - Winnipeg - Vancouver - San Francisco - Los Angeles - Las Vegas - Phoenix - Houston - New Orleans - Miami. Hei kuulostais aika hyvältä!
8. Asia tai piirre itsessäsi jonka et haluaisi muuttuvan tulevaisuudessa? - Terve lapsenmielisyys ja uteliaisuus.
9. Minkä taas sitten haluaisit muuttuvan? - Haluaisin oppia olemaan elämässä rohkeampi.
10. Tyypillinen aamupalasi? - Kaurapuuroa, mustikoita ja kahvia!
11. Ja sitten vielä jokin tunnustus! - Haaveilen jollain tavalla kauneuteen liittyvästä "kakkosammatista", mutta kun ekakin pitäis ensin saada.. 



Minun kysymykseni:
1. Mikä sai sinut tänään hymyilemään?
2. Jos olisit väri, mikä väri olisit ja miksi?
3. Millainen olisi paras näkymä olohuoneen ikkunasta?
4. Mistä blogisi nimi on tullut?
5. Ihanin kaupunki, jossa olet käynyt?
6. Pysty- vai vaakaraita?
7. Kuinka kauan uskoisit pystyväsi olemaan puhumatta?
8. Mistä otit viimeksi kuvan?
9. Paras lautapeli?
10. Meikkivoide vai ripsiväri?
11. Mikä oli lapsuuden haaveammattisi?


Minä haastan:
1. Siamese Lipstick
2. Misify's
3. All them shiny things
4. B for Blackened
5. My Little Book Of Beauty
6. Sinistä pintaa
7. Beauty Stories
8. Blush Overdone
9. Boom, like that
10. Designin'Eyes
11. Eve's Temptations

Koitin valita lukemistani blogeista sellaisia, joissa tätä jo monen tekemää haastetta ei ole vielä näkynyt, ei muuten ollut helppoa. Haastettavilla blogeilla on oltava alle 200 lukijaa? Oletan, että tällä tarkoitetaan vain Blogger-lukijoita? En silti ole varma, noudatinko tätä. Hirveen vaikeita nää! 

kuvat weheartit


16 kommenttia:

  1. Hei et vastannut tohon mun kyssäreiden 7. kohtaan :( mäkin oon n. 163cm, tykkään olla lyhyt, mutta selkä sais kyllä olla vähän pidempi. Ainut huono puoli lyhyydessä on se, että usein mut halutaan nähdä pienenä tyttönä ja kohdellaankin sen mukaan. Epäreilua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, mitäs ihmettä :D Muokkaus muokkaus...

      Poista
    2. Ja totta, tää lyhyys saa muut pitämään ikuisena pikkutyttönä :D Henkkareitakin saa vilautella varmaan vielä aika pitkään, kun lyhyyden lisäksi olen pallonaama, näytän ikäistäni nuoremmalta..

      Poista
    3. Jee! Jep, toisaalta saa olla kiitollinen, että näyttää nuorelta. Multakin löytyy aika isot posket, eipähän iho rypisty yhtä helposti sellaseks paperinohueks : D saa näyttämään nopeasti vanhemmalta..

      Poista
    4. Oon kanssa lohduttautunut sillä ajatuksella, että parin kymmenen vuoden päästä oon ilonen tästä nuorelta näyttämisestä : D

      Poista
  2. Jaahas, kiitos haasteesta :) Se onkin ensimmäinen koskaan, jonka olen saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kivaa jos innostut tekemään tän! : )

      Poista
  3. Kuinka hämmentävää oli lukea tätä, ihan niinkuin olisin itse vastannut : D Oikeasti. Tuli vähän sellainen wtf-moment. : D (Paitsi että vuffeja ei ole elämääni muutamaan vuoteen kuulunut, kaksi kisua kylläkin!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta? :D Aika hauskaa! Mäkin olen joskus lukenut tekstiä, joka tuntui ihan omalta, se on jännä fiilis!

      Poista
  4. Hei kiitos haasteesta! Mulle on tullut haasteita vielä niin vähän, että olen niistä aivan innoissani! :-) Sitten vastailen niihin niin perusteellisesti, että saan siihen kulumaan aikaa tunti- ja päivätolkulla. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin jaksan vielä tehdä innolla näitä! :D Ymmärrän kyllä myös niitä, ketkä eivät jaksa tehdä, jos erilaisia haasteita tippuu joka paikasta vähän väliä..

      Poista
  5. Mä laitoin tän haasteen sulle kyl kans :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kommentoinkin sinne edelliseen, että huomasin vähän myöhässä, että sinäkin olit haastanut! :D

      Poista
  6. Kiitskiits! Mä oon tainnu tehdä tämän jo tyyliin kaks kertaa mutta eipä haittaa, nämä on ihan hauskoja! Plus että muuten on postausideat aika nollissa. :D

    VastaaPoista