10.7.2013

Budjettirajaukset: Liquid Eyeliner by H&M

Nopeimmat silmänrajaukset teen tussimaisella eyelinerilla. Geelirajauksista pidän tällä hetkellä eniten mutta ihan rehellisesti, jos rajaukset on pakko saada silmiin mutta aikaa on vähän, kuka alkaa siveltimen kanssa maalailemaan rajauksia? Kynä käteen ja piirtämään, se käy paljon nopeammin!


Muutama kuukausi sitten H&M:llä kassalle jonottaessani silmiini osui tämä huopatussimainen rajauskynä, ja pienen hintansa vuoksi nappasin sen heräteostoksena mukaan. Ei kaduta.

Kuten alla olevasta kuvasta näkyy, H&M:n rajaustussi ei ole mikään mustista mustin eyeliner. Se ei myöskään kuivu hetkessä, joten silmiä saa räpytellä aluksi varovasti. Näiden ansiosta tussi onkin armollinen ja jälki helposti korjailtavissa heti levityksen jälkeen. Minä en ole paras koehenkilö rajausten pysyvyyden suhteen, sillä melkein kaikki rajaukset pysyvät minulla hyvin, myös tämä. Jos jollain on kokemusta siitä, miten tämä käyttäytyy rasvoittuvan ihon kanssa, kerrohan kommenttiosiossa!


Tussi tuntuu kädessä tavalliselta kynältä ja on helppo hallita, kärki on jäykähkö ja tarpeeksi terävä myös ohuisiin rajauksiin. Muita värejä kuin mustaa en ainakaan lähimmästä H&M-myymälästäni löytänyt. Suurin miinus tulee ehdottomasti kammottavasta tussin hajusta, joka kuitenkin onneksi häviää iholla. Muuten oikein suositeltava, edullinen löytö!

9 kommenttia:

  1. mulla on tuo ja kuten kaikki h&m:n rajaustuotteet, joita oon kokeillut, tuo lähtee n. tunnissa mun iholta kävelemään. :D oon säästänyt tuon lähinnä maskeerauspuuhiin, kauneusmeikkeihin en sitä enää käytä. mutta hyvä jos jollakin toimii, mun rasvoittuva iho + vuotavat silmät tosiaan vaatii aina vedenkestävän linerin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ha, tämän odotinkin kuulevani! :D Minulla tosiaan pysyy melkein kaikki rajaukset niin hyvin, että osasin vähän epäillä tämän kestävyyttä rasvoittuvalla iholla.. Kiitos kommentista!

      Poista
  2. Mulla toimii tämä ainakin UDPP:n kanssa oikein mainiosti! Ilman pohjustusta tuskin pysyy kun ei pysy mikään muukaan :P

    Mutta oon kyllä tykänny, riittää mainiosti mun harvakseltaan tapahtuvaan käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä että toimii jollain muullakin! Ja sama pohjustaja on mullakin (epäsäännöllisessä) käytössä : )

      Poista
  3. Mäkin tämän löydettyäni iloitsin vähän liian aikasin, kuinka olin löytänyt hyvän ja edullisen rajaustussin.. kunnes se kohta olikin kuivunut ja sillä tuli niin rumaa jälkeä. :D Ja se sotki aina mun luomivärit, tosi kivan näkönen musta viiva hei :D Mulla tosin onkin rasvottuvat luomet. Laitoinkin tilaukseen Stilan rajaustussin, kun se on sen verran hyviä arvosteluja saanu. :)

    P.S. Kiitti Asoksen Rimmel-alen vinkistä, tein vähän taas tuhoa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja vielä sitä, että löysin sun blogin vähä aikaa sitten (googlettin Theboksesta kokemuksia, jäi tilaus tekemättä.. yäk vanhentuneet meikit :l) ja tää on mun lemppari suomalaisista meikkiblogeista. Tykkään ku just puhut noista jenkkejen suosimista meikeistä, itekin seuraan monia meikkiguruja Youtubessa. Ei jotenkin hirveesti enää kiinnosta nää Suomen meikkejen hinnat, tai mitkään Lumenet niinkään. :D

      Poista
    2. Kiitos ja ihanaa, että löysit blogini! : ) Jenkkien youtube-videoiden seuraaminen tosiaan aiheuttaa sekä harmitusta Suomen hinnoista sekä ihan uusia mielitekoja ulkomaisilta merkeiltä...

      Voi ei, toivottavasti mulla ei käy tämän rajaustussin kanssa samalla tavalla : / En tarkalleen muista kuinka kauan omani on ollut avattuna, toistaiseksi toimii aiva hyvin.. Onneksi mulla ei nämä edullisetkaan rajauksen lähde leviämään ja sotkemaan luomivärejä kovin helposti, ei ole rasvoittuvat luomet : ) Varmaan Stay All Day se Stilan rajaus minkä tilasit? Olisi kiva kuulla, mitä mieltä olet siitä!

      Poista
  4. Joo, just sen. Oottelen kuumeisesti sen (ja tuhannen muun meikkituotteen) tippumista postilaatikkoon, kun oon saanut testattua ni tuun sitten kertomaan, oliko hintansa arvoinen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On muutes jännä miten sitä postin tulemista odottaa ihan erilaisella innolla aina, kun jotain uutta kosmetikkaa on matkalla kotiin.. ; ) Ihanaa, odotan kuulla kokemuksiasi Stilan rajauksesta! : )

      Poista