13.7.2013

LivBox Heinäkuu

Tässä kuussa sain odotetusti LivBoxini ihan viimeisten joukossa kesäksi tekemäni postinsiirron vuoksi. Kaikki postini tulee vähintään yhden päivän viiveellä. Välttelin muita blogeja kuin ruttoa koko alkuviikon, ja vihdoin perjantaina posti toi boxin. 


Heinäkuun värinä on pirteä keltainen. Ihan ensimmäisenä kiinnitin kyllä huomioni boxin painoon; painavin laatikko tähän mennessä! Tämän täytyy tietää hyvää!


Olin jo kesäkuun puolella puolivahingossa ottanut selvää heinäkuun LivBoxin teemasta, joka on hiukset. Heti päällimmäisenä paketista paljastui Glitterin kampausopas, joka itseltäni jo löytyi ennestään. No, annoin äidille selattavaksi.


Päällimäisenä löytyneestä vihkosesta oletinkin, että boxista löytyisi jotain hiustenlaittoon liittyvää Glitteriltä. Vaalea nutturavalkki ja koristepinnit olivat kiva lisä boxiin, mutta kummatkin minulta löytyy jo. Valkkeja löytyy kotoa liikaakin, ja toukokuussa olleesta Glitterin hiusillasta mukaani lähti samat timanttipinnit. Tuplasti säihkettä siis tulevaan juhlakampaukseen!


Olen vannoutunut Batiste-kuivashampoiden käyttäjä, mutta tosi kivaa päästä kokeilemaan jotain muutakin! En edes tiennyt, että edullisella Herbinallakin on nykyään kuivashampoo valikoimissaan. 


Sekä kiiltoa että lämpösuojan antava suihke kuulostaa teoriassa hienolta, mutta myönnän olevani hieman ennakkoluuloinen tätä merkkiä kohtaan. Sunsilk Pro Heat -suihke lupaa suojata hiuksia jopa 230 asteeseen asti, minä en ikinä käytä niin kovaa lämpöä hiuksilleni! Varmasti tulee ainakin kokeiluun entisten lämpösuojien loputtua.


Boxin kiinnostavin tuote oli tietenkin minikokoinen.
Schwarzkopf Professional tehohoito lupaa vahvistaa hiuksia, mitä luonnonkiharani tosiaan tarvitsee. Kaikki hiusnaamiot ovat tervetulleita tälle kuivalle käkkärälle. Pieni 30 ml:n purkki tuskin riittää kovin moneen kokeilukertaan, katsotaan. 
(Täysikokoinen 150 ml:n pakkaus maksaa 18,70€ eli tämän näytepurkin arvo on noin 3,70€)


Teemaboxissa oli taas jotain teemaan kuulumatonta, tällä kertaa Carmexin kirsikka-huulivoide. Ihan kiva lisä kesällä, voiteessa kun on suojakerroin 15. Minulla on aivan liikaa huulirasvoja eikä kirsikan maku/tuoksu houkuttele, joten lähtee eteenpäin.

Aluksi olin innoissani painavasta ja täydestä heinäkuun boksista, mutta valitettavasti laatu vähän niinkuin korvaisi määrän.. Olen paljon enemmän innoissani niistä pienikokoisista, kalliiden merkkien tuotteista! Niitä kun en opiskelijana raaski usein ostaa täysikokoisina ennen kokeilua. Edullisten markettituotteiden kohdalla hutiostokset eivät luonnollisesti harmita yhtä paljon kuin kalliiden. Tämän kuun LivBoxin tuotteiden yhteenlaskettu arvo jää reilusti alle 30€:n, aiemmat boxit ovat olleet arvokkaampia.

Tästä huolimatta ihan onnistunut boxi minun mielestäni. Nutturavalkin vaaleudesta tummahiuksiset ovat vähän valitelleet - onhan omien hiusten värinen valkki tietty helpompi saada piiloon, mutta sen ei tosiaan kuulu näkyä.. Joten aivan hyvin tummahiuksisetkin voivat käyttää vaaleaa! Käsittääkseni kaikki saivat tässä kuussa identtiset boxit. Harmi, ettei lyhythiuksisia ollut otettu huomioon. Hiusten pituutta ei taidettu edes kysyä LivBoxin sivujen kauneusprofiili-osiossa? Mitäs mieltä muut olivat heinäkuun tuotteista? 

4 kommenttia:

  1. Mä olin aivan onnessani tästä boksista! Herbinan kuivashampoo on yksi suosikeistani ja mulla onkin sitä varastossa jo pari pulloa. Eipä lopu hetkeen kuivashampoot. :D (Herbinalla on kuulemma myös pienempi vaaleanpunainen kuivashampoo, joka tuoksuu paremmalta. Pakko kokeilla!)

    Sunsilkin kiilto-/lämpösuihkeen otin iloisesti vastaan, koska olen kuullut hiustaiteilijoiden käyttävän sitä. Myös tehohoito tuli tarpeeseen, samoin kuin valkki. Pinnejä en pahemmin käytä, mutta juhlakampaukseen ne voisivat olla hauska lisä. :) Carmexin huulirasvan annoin eteenpäin.

    Mulla kävi hyvä tuuri, koska mulla on pitkä tukka, joten tuotteet sopivat mulle hyvin. Onneksi noista ei sopivista tuotteista voi kasata vaikkapa joululahjan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan siis innolla Herbinan kokeilemista : ) Jaahas, matkakokoinen kuivashampoo multa juuri tyhjenikin omia aikojaan, joten siihen pikkupulloon pitää tutustua, kiitos vinkistä! Ihan en ymmärrä ihmisten jatkuvaa valitusta LivBoxin tuotteista, koska siksihän se on sisältöänsä edullisempi kun kyse on yllätyksestä. Ihan mahdotonta miellyttää jokaista! Profiilitietoja toivoisin kyllä käytettävän enemmän hyödyksi kun usein on vaihtoehtoisia tuotteita jaossa, mutta kuten sanoit, toisia on kiva ilahduttaa itselle sopimattomilla tuotteilla : )

      Poista
  2. Onneksi lopetin ton tilauksen. Niin paljon turhaa kamaa mitä sitten lahjoitella kavereille eteenpäin.

    siameselipstick.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen tällä hetkellä maksanut boxin elokuuhun asti eli yksi vielä olisi tulossa. Pakko myöntää, että nyt olen alkanut vähän miettiä, uusinko tilausta sittenkään.. Niin moni tuote lähtee tosiaan eteenpäin. No, ilahdutanpa muita vaikka jäisinkin itse miinukselle : D

      Poista