24.7.2013

Mä tahdon tän! (Mac Illustrated Collection)

Vaikka seuraan (lähinnä jenkkiblogeista) Macin Limited Edition -kokoelmia, joita muuten tuntuu tulevan kuin sieniä sateella, minulle harvoin tulee kovaa hinkua saada niiden tuotteita itselleni. No, pari päivää sitten törmäsin uuteen Rebecca Mosesin kuvittamaan Illustrated-kokoelmaan, joka käsittääkseni on myynnissä yksinoikeudella Nordstromilla. Kokoelmaan kuuluu yksi lämpimän neutraaleja sävyjä sisältävä paletti, jonka ottaisin itselleni enemmän kuin mielelläni! 
Mac Illustrated Face Kit Brown on koristeltu koko kokoelman tapaan jokseenkin pelottavilla silmillä ja huulilla, mikä nyt ei ihan ole minun makuuni. Tulee mieleen Lancômen Alber Elbaz -kokoelma. Koko Illustrated-kokoelman näet tästä.

Face Kit Brown sisältää seuraavat tuotteet:
poskipuna Melba
luomivärit Orb, All That Glitters, Smoked Sepia, Showstopper
huulipunat Ravishing, Myth
kaksipäinen sivellin (275SE/316SE)

Harvassa on paletit, joista tietäisin käyttäväni ihan jokaista tuotetta!
Pysyvästi kokoelmassa olevista tuotteista MythMelba, Orb ja All That Glitters ovat sellaisia, joiden hankkimista olen miettinyt ja lykännyt jo kauan. Tulisivat aika kivaan hintaan paletin mukana. Harmi vaan, että tämän saaminen Suomeen taitaa olla melkein mahdotonta - vai onko? Tietäisikö joku fiksumpi, onko mitään mahdollisuutta päästä tähän käsiksi?
kuvat nordstrom

3 kommenttia:

  1. Ebay:ssä näyttää olevan

    VastaaPoista
  2. Ostin molemmat Plum ja Brown-setin! Matkustelen paljon, joten nämä ovat käteviä! Pidän molemmista, mutta lemppari ainakin tällä hetkellä Brown-paletti. Toinen muuten tarttui mukaan Euroopan lentokentältä ja toinen Jenkeistä Nordströmiltä! :D

    VastaaPoista
  3. Mä voisin luopua omastani. Kokeilin ja ei ole kuitenkaan mun sävyjä. Laita spostia pkurunmaki at gmail.com jos kiinnostaa.

    VastaaPoista