26.7.2013

Maybelline Fit Me peitevoide

Kalpeille kavereilleni nopea peitevoidevinkki!
Maybelline Fit Me -sarjan peitevoide sävyssä 15 on minullekin tarpeeksi vaalea peiteaine kirkastamaan tummia silmänalusia. Keskipeittävänä voiteena Fit Me ei yksinään aivan pärjää minun hurjan tummille silmänalusilleni, vaan alle on laitettava ensin sävyä korjaava voide. Pienet värivirheet ihossa tämä kuitenkin peittää oikein hyvin! Vaalein sävy 15 taittaa aavistuksen vaaleanpunaiseen, mikä tekee siitä hyvän peitevoiteen silmänalusille. 
Kosteuttavan tuntuinen, voidemainen peitevoide levittyy helposti ja sopii myös kuivaihoisille. Valitettavasti juuri sen takia tämän pysyvyys ei ole parhaimmasta päästä. Pieni lisäys kerran päivässä ei kuitenkaan ole saanut meikkiä näyttämään sotkuiselta, joten minua lisäily ei haittaa. 
Fit Me -sarjan tuotteet (meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna) ovat käsittääkseni jaoteltu numeroiden mukaan samaa sävymaailmaa vastaaviin ryhmiin helpottamaan värivalintaa, ja suomalaisten yleisimpiin ihonsävyihin nähden valikoima vaikutti ihan hyvältä. 6,8 ml sisältävä tuubi peitevoidetta maksoi noin 11€.

6 kommenttia:

  1. Mä tilasin tän just Sokkarin verkkokaupasta kokeeksi. Hinta 8,50€ houkutteli ostamaan, kun normisti käytössä on ollut Estee Lauder maksaa 34€. Sävyksi valkkasin summamutikassa just tän samaisen 15, toivottavasti olis hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö mä just eilen yritin katsoa Sokoksen verkkokaupasta paljonko tämä maksais siellä, mutta ne sivut eivät ole auenneet mulla melkein viikkoon! :o Heti kun painaa 'siirry verkkokauppaan', tulee näkyviin failed to open the page.. Hmm, on tuo ennen toiminut safarilla! Mutta toivottavasti tosiaan tuo peitevoide on hyvä sulle, aika kivaan hintaan sait verrattuna Estee Lauderiin : )

      Poista
    2. Joo huomasin saman, jotain häikkää siellä on. Mä oon kaks päivää yrittäny päästä sinne verkkokauppaan tilaamaan lisää :/ HÖH!

      Poista
    3. Ehkä siellä blokataan tietyt shoppailijat rauhoittumaan hetkeksi :--D

      Poista
  2. Tämä on mun ehdoton peitevoide silmien alle. Mulla ei ole kauhean tummat silmänaluset, joten tämä riittää mainiosti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun mullakin riittäis yksinään! Olen perinyt sellaiset silmänaluset, että ilman meikkiä minun luullaan valvoneen viisi päivää putkeen...

      Poista