4.2.2014

LivBox Helmikuu


Helmikuun LivBoxin värimaailma on lähestyvän ystävänpäivän mukaisesti suloisen vaaleanpunainen. "Pidetään hauskaa, yhdessä!" -otsikoitu kortti kehottaa ottamaan tulevasta talvilomasta kaiken irti ystävien kanssa. Extrakortti kertoo boxin sisältävän pari tuotetta myös miespuoliselle ystävälle, puolisolle tai isälle ystävänpäivän kunniaksi.


Boxi tuntui kovin täydeltä, ja aika monta tuotetta sinne olikin tässä kuussa mahtunut mukaan.


Kesällä boxista tuli kirsikka-Carmex, nyt tavallinen Classic-versio. En erityisemmin pidä sormin kaavittavista huulivoiteista, mutta menevät ne kotikäytössä kun kädet pääsee pesemään. Jos en minä, niin aika varmasti poikaystävä tämän käyttää pois.


Luulen, että olen joskus jo kokeillut tätä tehovoidetta. Hajusteeton Aquaphor lupaa rauhoittaa ja suojata ärtynyttä ihoa. Neljän gramman tuubi on pikkuruinen, mutta kätevä esimerkiksi huulivoiteeksi. Kuvaustekstiin on tainnut päästä pieni virhe, täysikokoinen on mielestäni 40ml - jos tämä on se sama aiemmin kokeilemani.


John Friedan hiustuotteiden kanssa en juurikaan ole tehnyt tuttavuutta. Nämä värjätyille hiuksille sopivat shampoo ja hoitoaine ovat kivan kokoisissa 50 ml:n tuubeissa, kokeilen mielelläni. Lupaavat hiusta korjaavaa hoitoa käsitellyille hiuksille, ja sitähän minä tarvitsen.


Tähän vuodenaikaan käsivoiteita kuluu kovasti kaltaisillani kuivaihoisilla. Neutrogenan voide lupaa tehokasta hoitoa, ja tiivistetyn koostumuksen ansiosta 50 ml:n tuubista luvataan riittävän yli 200 käyttökertaan, vau! Ihana, mieto tuoksu ja todella hoitavan tuntuinen voide, tykkään!


Garnierin BB-voiteen ostin itselleni silloin joskus sen saapuessa Suomen kauppoihin myyntiin. Vanha tuubi on käytetty jo aikoja sitten pois ja tykkäsin Garnierin BB:stä, vaikkei sitä kokeilemiini aasialaisiin voi verratakaan, joten uskon tämän toisenkin tulevan käyttöön.


Bonuksena boksissa oli kaksi miehille suunnattua näytettä. Clavin Kleinin Encounteria haistaessa miehen ensimmäinen kommentti oli "aika jännä". Toinen nuuhkaisu, ja toteamus hyvin havupuisesta tuoksusta. Kuulema oikein käyttökelpoinen, jos tämäntyylisistä tuoksuista tykkää. Schwarzkopf Professional [3D]Mension koko kropan pesuun tehty shampoo on myrkynvihreää ja superraikkaan tuoksuista. Meillä ei miesten suihkutuotteilla hienostella, melkein kaikki tuntuu kelpaavan. Tunkiessani tämän poikaystävän nenän alle, sain vastauksena vain toteamuksen, että joo käyttää kyllä.

Oliko teillä samat tuotteet boksissa? Mitäs tykkäsitte?

Minä olen koko ajan toivonut LivBoxiin lisää meikkituotteita. Vartalon- ja hiustenhoitotuotteita tulee runsaasti, ja päivävoiteisiin hukun. Tässä kuussa pohjameikkituote, Garnierin BB, oli siis mieluinen, vaikka olen sitä jo kokeillut. Värikosmetiikkaa monen muun tapaan minäkin odottelen lisää. 

12 kommenttia:

  1. Aika hyvä sisältö! Mun on ehkä pakko tilata LivBox… Onko tuo BB-voide täysikokoinen? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en enää osaa lopettaa tilausta, olen jäänyt koukkuun kuukausittaiseen ylläriin.. On BB-voide täysikokoinen : )

      Poista
  2. Mulla oli samat tuotteet kanssa. Tykkäsin kyllä kovin boksin sisällöstä, oli tosiaankin täyteen tungettu. :) Mutta siitä huolimatta päädyin itseasiassa lopettamaan tilaukseni eilen. Sisällöt on edelleen mun mielestä ihan kivoja, mutta itselläkin vuoden tilauksen jälkeen tullut vähän se tilanne, että alan hukkua niihin testereihin enkä ehdi niitä kaikkia käyttää, varsinkin kun kosmetiikkahamstraajana tulee täysikokoisiakin tuotteita shoppailtua aika paljon. Ei tuu samalla tavalla sitä ihastusefektiä! Ehkä pienen tauon jälkeen sitten taas uudelleen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tauon jälkeen voi tosiaan yllärit ihastuttaa taas uudestaan! Minullekin on alkanut kertyä käyttämättömiä tuotteita vähän turhankin paljon, mutta olen niin koukussa LivBoxiin, etten osaa perua ; )

      Poista
  3. Muuten samat tuotteet löytyi, mutta miesten tuoksu oli David Beckhamin ei CK:ta. Mulla nyt ei taida ketään olle kenelle noita miesten tuotteita edes antaa, niin sinänsä ihan turhia mulle. Isä ja veli ei kauheasti mitään tuoksuja tai mitään spesiaaleja miesten shampoo/suihkusaippuajuttuja käytä.
    Mulle tässä boksissa ei ollut oikein mitään. Shampoo ja hoitoaine tulee käytettyä matkatuotteina ja ne oli ihan ok. Carmexin huulivoide mulla jo on ja kätevämmässä tuubissa. BB on mulle varmaan väärän värinen ja liian rasvainen ja kuivan ihon voiteillakaan en oikein mitään tee. Käsivoide varmaan tulee kans käytettyä pois, mutta ei kovin innostava tuote sekään kun käsivoiteita löytyy vähän joka nurkasta ja Neutrogenaa merkkinä en koskaan ostais.
    Mulla päättyy taas ens kuun boksin jälkeen tilaus ja aika ihme boksi sais maaliskuussa tulla, että tilaisin lisää. Liian samanlainen linja tuotteissa koko ajan. Kuivan ihon voiteita ja käsirasvoja ja shampoita liikaa, meikkejä taas ihan liian vähän. Harmittais, jos oisin tästä pätkästä maksanut täyden hinnan, onneks sain sillä -50% hinnalla :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos ei lähipiirissä ole kosmetiikasta välittäviä miehiä, ovat tosiaan ainakin tuoksunäytteet ehkä turhia : / Suihkusaippuaa kuitenkin kuluu kaikilla, ehkä saat jomman kumman käyttämään sen pois? : ) Olen huulirasvasta samaa mieltä, tuubi on kätevämpi, ja tämäkin on tullut jo boxista eri "makuisena". Kuivaihoisena minulla nuo rasvat tulee käytettyäkin, mutta tosiaan seka- ja rasvoittuvaihoisille ei taida olla tullut paljon varsinkaan sopivia kasvojenhoitotuotteita, monet ovat mielestäni valitelleet Facebookin puolella, että kasvovoiteet ovat usein meille kuivaihoisille. Meikkejä minäkin edelleen toivoisin LivBoxiin lisää! Meikkisiveltimetkin olisivat varmasti monelle tarpeellisia, niitä ei tunnu ikinä olevan liikaa : )

      Poista
  4. Höh, tuo on kyllä aika tyhmää, että laitetaan melkeinpä sama tuote joka on tullut aiemmin, vaikka olisikin eri maku/väri. Koko boksin pointti on päästä kokeilemaan *uusia* tuotteita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tökkäsinkin tuon huulirasvan poikaystävän käyttöön : D Joltain muulta merkiltä huulirasva tosiaan olisi ollut paljon kivempi!

      Poista
  5. Joo uusia tuotteita, ja tuo BB on jo ihan vanha juttu. Mulla jäi vähän njääh-fiilis. Tuon Eucerin voiteen hintakuvauksessa luki että 8,60€/7 ml, tuubissa lukee 4 g ja googlettamalla se maksaa nettikaupoissa noin 8€ / 40 ml. Että joo, en tiedä mikä moka tuossa on käynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joku uusi BB-voide olisi tosiaan miellyttänyt enemmän, joka toinen tuntuu olevan jo tuota Garnierin versiota kokeillut : ( Uutuudet olis kivempia! Nonni muistelinkin, että olen nähnyt Eucerinin voidetta 40 ml:n tuubissa, virhehän tuossa on..

      Poista
  6. Citymarketissa on Lumenen CC-tuotteet kaks yhden hinnalla ja Asoksella Batistet ihan mukavassa alessa. :D Kävin vähän hamstraamassa molempia..

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista