19.2.2014

THE kevätposkipuna

Ärsyttävästä otsikosta huolimatta minulla on tänään hyviä uutisia.
Uskallan väittää, että tämä toivoton poskipunahamstraaja on löytänyt tämän kevään lempparisävynsä jo helmikuun puolella.


Oikeastihan ostin tämän jo tammikuussa, mutta otin käyttöön vasta pari viikkoa sitten. Make Up Storen poskipuna sävyssä Must Have on suloinen persikkainen pinkki, kaunis korallisävy, jollaista etsin jo viime keväänä. Koska Must Have on lämminsävyinen, epäilin ensin kovasti sen sopivuutta kalpeille kasvoilleni. Valoisan ajan lisääntyessä olen kuitenkin innostunut taas kevyesti kasvoja päivettävistä voiteista (en ota ollenkaan aurinkoa kesäisin). Yksi levityskerta itseruskettavaa, ja keltaisuus ihossani korostuu sopivasti korallisille sävyille.


Make Up Storen poskipunat ovat merkin luomivärien tapaan todella pigmenttisiä ja pehmeitä ja levittyvät kuin unelma. Ensimmäisellä kerralla käytin turhan tiheää sivellintä ja poskelle pamahti hurjan pinkki läntti. Onneksi häivyttäminen puuterisiveltimellä onnistui melko helposti. Kannattaa kuitenkin olla varovainen, MUS:n väreissä pigmenttiä tosiaan riittää. Must Have on matta, mikä on oikein piristävää keväisten ja kesäisten sävyjen ollessa usein shimmerisiä. 

Make Up Storen omien liikkeiden lisäksi tuotteita myydään ainakin Sokoksella ja Kicksissä ja poskipunan hinta oli 18€.


Blogger vääristi TAAS inhottavasti kuvan värejä, en tiedä mitä asialle voisi tehdä!
Kasvoillani on kuitenkin hyvin kevyt meikkipohja; ei varjostuksia, korostuksia tai aurinkopuuteria. Vain kulmat, ripsiväri, kevyt meikkivoide ja aavistus peitevoidetta - sekä tietysti MUS:n Must Have, joka ei tosin taida tulla hyvin kuvassa esille :(  

Mikä on teidän tuomionne? Korallisävyt vaalealla iholla, kyllä vai ei?

21 kommenttia:

  1. Onpas sievä sävy! Korallisävyt on poskilla ihania varsinkin keväisin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mä innostun heti joulun jälkeen keväisen raikkaista sävyistä, vaikka rakastan talvea! Pinkkiä, persikkaa, turkoosia..!

      Poista
  2. Kyllä. Korallisävyt on ihania kavereita vihreän tai turkoosin meikin kanssa. Olen erikoistunut juuri korallipinkkien hamstraamiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm, kiitos vinkistä! Oon edelleen aika nössö silmämeikkien suhteen, mutta turkoosi uppoaa, pakko kokeilla tämän poskipunan kanssa : )

      Poista
  3. Mulla on Must Have ja se on kyllä ihana! Pitääkin kaivaa se tuolta naftaliinista, jonne se on unohtunut ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt heti esiin se sieltä, tämä ansaitsee tulla käytetyksi keväällä! : )

      Poista
  4. Oi mulla oli tuota poskipunaa ennen! Se oli kyllä aivan täydellisen sävyinen ja kuului lemppareihini :) Nimi on kyllä erittäin osuva sille

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mua kieltämättä vähän hymyilytti kun huomasin tämän nimen, osuva on! ; ) Jos sait punan käytettyä loppuun, oon aika kade - yhtäkään poskipunaa en itse ole käyttänyt loppuun asti : D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. No niinpä muuten taitaa olla! Ei siis mikään ihme, että sekin oli "pakko saada"...

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Onneksi uskaltauduin ostamaan, vaikka aluksi pelkäsin sen sopivuutta näin vaalealle iholle! : )

      Poista
  7. Minusta tämä on todella raikas ja kiva sävy. Voisin kokeilla itsekin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin, oikein keväinen! Kannattaa käydä ainakin swatchailemassa kaupassa : )

      Poista
  8. Wääk miten kaunis sävy! Nimi kuvaa paremmin kuin hyvin tuota sävyä. :D

    Johanna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Ei liian Barbie-pinkki, ei liian oranssi koralli, juuri sopivasti siinä välissä : )

      Poista
  9. Mun ehdoton suosikkiposkipuna! Olin jo käyttänyt niin että pohja näkyy, kunnes se putosi lattialle ja mureni. Niitä murusia olen sitten vielä käyttänyt. Mun mielestä ihan paras sävy! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, harmi! Ootko kokeillut sitä alkoholin kanssa pressausta? Mä sain yhden rikkoutuneen aurinkopuuterin ihan käyttökelpoiseksi sillä, vaikka siinäkin pohja jo vilkkui : )

      Poista
    2. Niin, voishan sitä kokeilla :) Jos vaan sekottaa hyvin, niin ei sillä massan määrällä varmana niin oo väliä :P

      Poista
  10. On pakko sanoo et sul on aivan ihana blogi ja oot muutenki tosi kaunis :)
    Oli pakko liittyä lukijaksi!
    Ja jos tarttet lisää luettevaa niin käy toki kurkkaamassa mun blogiani
    http://jannika-karolina.blogspot.fi/ ja kerro mitä pidät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ja kiva kun löysit blogini! : )
      Täytyykin käydä kurkkaamassa!

      Poista