28.3.2014

Maaliskuun lempparit


Pitkästä aikaa ajoissa kuukauden käytetyimpien kanssa! 


Kuten mahtavasta kuvanmuokkaustaidonnäytteestäni näkee, olin maaliskuun ajan vielä väkisin talvitunnelmissa. Juu, ihan kiva tuo auringonpaistekin välillä, mutta en vaan tykkää kesästä. Ihoni ei rakasta talvea ihan yhtä paljon kuin minä, joten tässäkin kuussa käytössä oli vielä tehokosteuttavia tuotteita.


Keskustelu toisen kauneusbloggaajan kanssa johti jotain kautta LUSH:n supersuosittuun Snow Fairyyn. Myönsin minun ihan ensimmäiseni olevan vielä korkkaamattomana kaapissa, ja päätin ottaa sen käyttöön heti samana iltana. Seuraavasta päivästä oli tiedossa vähän vähemmän mukava, ja aavistuksen ylellisempi suihkuhetki olisi jo pieni lohtu. No nyt minäkin ymmärrän miksi tätä hehkutetaan ja toivotaan myyntiin vuoden ympäri eikä vain joulusesongiksi. Niin karkki kuin tuoksu vaan voi olla! Arvelin jo etukäteen rakastuvani tähän, koska tykkään makeista, tyttömäisistä tuoksuista. Suihkugeelin lisäksi Snow Fairya saa muuten hajuvetenäkin...


Olen käyttänyt Clarinsin HydraQuench Cream Mask -kosteuttavaa naamiota jo useamman tuubin. Luin tämän tuubin sisällön olevan samantyylistä ja kuivaa, herkkää ihoa tehokkaasti rauhoittavaa, joten halusin ehdottomasti päästä kokeilemaan. Vaaleansininen, kevyehkön voidemainen La Roche-Posay Hydraphase Intense Masque tuntuu levitettäessä viileältä ja ihanan kosteuttavalta, ja 10 minuutin vaikutusajan jälkeen ihoni on silminnähden paremman näköinen. Talven kuiva pakkasilma sekä juuri nyt ulkona leijuva katupöly saavat herkän ihoni punoittamaan, johon tämä on auttanut. Yliopiston verkkoapteekista ei juuri tätä La Roche-Posayn tuotetta löytynyt ja tilasin tämän Escentualista. En tiedä onko tätä Suomessa myynnissä, toivottavasti on!


Lumenen Arctic Aqua -sarjan seerumi eli Kosteuttava ja Tasoittava Tehohoito oli kolmen euron löytö jostain alehyllyltä. Ilmeisesti pakkaus on vastikään uudistettu, minkä takia näitä myytiin pois pilkkahintaan. Toivottavasti sisältö on pysynyt samana, minä nimittäin todella ihastuin tähän! Hyaluronihappoa sisältävän, kevyentuntuisen geelin levittäminen kasvoille ennen varsinaista kosteusvoidetta on vähän kuin juottaisi vettä iholle. Ihanan raikas ja kevyt seerumi saa ihon näyttämään heleältä ja hyvinvoivalta! Plussaa hygieenisestä pumppupakkauksesta. Onko joku sattumoisin käyttänyt sekä tätä että uudistettua versiota? Olisi kiva tietää, onko kyseessä sama tuote vain eri pakkauksessa.
Ei varmaan mikään yllätys, että Urban Decayn Naked-perheeni kolmas eli Naked2, jonka sain synttärilahjaksi, päätyi kuukauden käytetyimpiin. Tykkään, erittäin paljon. Kaikista kolmesta!


Olen harmitellut ahkerasta lakkauksesta johtuvaa kynsieni kellertävyyttä vuodenvaihteesta asti. Lähdin kuukaudeksi joululomalle tummanpunaisten kynsilakkojen kanssa ja unohdin aluslakan. Lakkailin tyytyväisenä paljaalle kynnelle tummilla lakoilla, ja sekös sai kynteni värjäytymään ja näyttämään surullisen sameilta. Tässä kuussa sain vihdoin aikaiseksi marssia Kicksiin ja avautua ongelmastani. Mukava myyjä kertoi itse käyttäneensä Mavalan Mava-Whitea hyvin tuloksin, ja kohtuuhintaisena se pääsi ensimmäisenä yrittämään kynsieni kirkastusta. Huomaan eron! Aluslakan jälkeen käytettävä kirkastaja sopii luonnollisen, lähes matan lopputuloksensa ansiosta myös yksinään käytettynä miehille eikä näytä lainkaan siltä, että apua manikyyrissä on muuten käyty! Vaikka olen tykännyt tästä, otan kynsienhoidosta enemmän tietäviltä hyvin mieluusti vastaan vinkkejä kynsien saamiseksi mahdollisen valkoisiksi!


Huulten kuivuus ei ole kadonnut mihinkään vaikka pakkaskelit ovat poissa! En tiedä onko syynä vuorostaan katu- ja siitepölyt, mutta näille kuiville ja koko ajan rohtuneille huulille ei paljon mattapunia käytellä. Muistin pitkästä aikaa Korresin Lip Buttereiden olemassaolon ja ihastuin uudelleen! Superpehmeät ja ihon lämmöstä sulavat voiteet sopivat kaikista kuivimmillekin huulille tuoden vähän väriä. Guava on väritön, Mango keväinen, raikas oranssi ja Plum tumma viininpunainen, jolla kevyesti käytettynä saa todella hillityn kylmänpunaisen sävyn huulille, vaikka purkissa väri näyttääkin hurjan tummalta. Haalea pinkki Jasmine houkuttelis vähän myös!

Mitäs teillä on ollut tehokäytössä tässä kuussa?

17 kommenttia:

  1. Korresin Lip Butterit vaan on aivan huippuja pelastamaan rohtuneet huulet! Oliko tuossa La Roche-Posayn voiteessa silikoneja? Haluaisin kokeilla sitä, mutta kasvojeni iho ei millään siedä silikoneja voiteissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ovat, tykkään! : )
      Valitettavasti on, dimetikonia : (

      Poista
  2. Mä oon varmaan ainoa joka ei lämpene noille Korresin purkkihuulivoille. Eivät mielestäni hoida huulia juurikaan ja hankalia levittää. Möö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, minun kuivilla huulilla ne taas on ollu ihanan hoitavia! Hei jos tiedät samantapaisia värillisiä, hoitavia balmeja huulille hygieenisemmässä pakkauksessa, kerro ihmeessä! : )

      Poista
  3. Näyttääpä noi Korresin Lip Butterit hyviltä, itse en ole niitä testannut. Mulla on tainnut olla tehokäytössä kirkkaat huulipunat, ihan sama mitä, tuokaa tänne kaikki! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon aivan ihastunut niihin, ainut mikä mättää on avonainen purkki pakkauksena.. Ihailen sun kirkkaita huulimeikkejä, mä olen hirveän arka värien kanssa! : D

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos vaan kun muistutit ottamaan ton ihanuuden käyttöön! <3

      Poista
  5. Korresin Lip Butter vaikuttaa kivalta, Plum näyttäis aika lailla mun sävyltä ja Jasmine kuulostais. ;-) Alkoi kiinnostaa myös tuo Lumenen seerumi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne olis! ; )
      Kannattaa ehdottomasti kokeilla tota Lumenen seerumia, varsinkin jos löytyy vanha pakkaus alesta kivaan kokeiluhintaan!

      Poista
  6. Mä oon käyttäny tosta lumenen tehokosteuttajasta sekä vanhaa, että uutta versiota. En sisällöstä osaa kauheesti sanoa incistä, että onko muuttunu, mutta tuntuma pysyny hyvin samana. MUlla jäi siitä vanhasta tosi tahmanen tunne iholle ja jos sitä laitto vähänki liikaa nii se lähti muruina irti, ja näitä ongelmia ei oo sillä uuella ollu :) Eli pientä hienosäätöö parempaa, ainakin mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainii ja toi pumppumekanismi tossa vanhassa meni aika pitkälle sinne tuubin sisään(siis se sisäosa putkitsydeemi oli semipitkä), nii niit loppui oli aika vaikee saada sieltä pois, ja tossa uuessa se putki on paljon lyhyempi nii se on mun mielestä tosi iso parannus! :)

      Poista
    2. Kiitos paljon kommentistasi! Kertomasti perusteella aion siis ehdottomasti ottaa jossain vaiheessa kokeiluun myös tuon seerumin uudistetun version! : )

      Poista
  7. Mulla on ollut tosi kovassa käytössä naked 3, jonka kotiutin hetki sitten. Olen niiin rakastunut siihen kun vaan voi olla!
    Sulla on muuten ihana blogi, tykkään kovasti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Naked3 on todellakin ihana paletti! Minä en edelleenkään osaa valita kolmesta suosikkiani, tykkään niin kovasti niistä kaikista.. Kiitos paljon Sanna-Emilia! : )

      Poista
  8. Oltiinkohan samalla ale-hyllyllä...? Ostin tuon Lumenen seerumin samaan hintaan kokeiltavaksi viime vuoden puolella. Ei tullut ihan suosikkia, mutta tykkään tuosta tuubin ja pumpun yhdistelmästä - tulee jotenkin rento ja hygieeninen olo yhtä aikaa. :D

    VastaaPoista
  9. Onko tuo La Roche-Posayn naamio yhtä voidemaista kuin Clarinsin vai geelimäisempää? Olin kuvitellut/toivonut Clarinsin olevan enemmän sellaista geelivoidetta, jota haen.. :)

    VastaaPoista