18.3.2014

NARS-pohjaprobleema ja simppelit silmät

Minulla on nyt ongelma, jonka nimi on NARS. Vasta vähän aikaa sitten kerroin mieliteoistani, ja listalla oli myös muutamia tuotteita NARS:n nettikaupasta. Kerroin myös, etten ollutkaan varma oliko se pitkään miettimäni Sheer Glow sittenkään se meikkivoide, jonka tilaisin. Sain nimittäin toiselta bloggaajalta testattavakseni saman merkin compact-meikkivoidetta sävyni selvittämiseksi ja tykkäsin siitä ihan hirveästi!

Onnekseni ja epäonnekseni minun ei ole tarvinnut vielä osata päättää mitä tilaukseen lopulta lähtee, sillä sekä Sheer Glowsta että Radiant Creamy Concealerista, joka on pakko saada, on minun sävyni jatkuvasti loppu. Tuota peitevoidetta sai poikaystävänikin viikonloppuna metsästää Tukholman Sephorasta, mutta sielläkin myytiin eioota. Jo nyt tekevät ostamisesta hankalaa!


Halusin kuitenkin näyttää, miksi ihastuin siihen kokeilemaani meikkivoiteeseen. Sävy ehkä näyttää kuvassa jopa aavistuksen liian vaalealta minulle (i wish), mutta kaulasta näkee, että kuva on muutenkin vähän viileämpisävyinen. Voide peitti poskieni punoituksen täydellisesti, ja pinta jäi ihanan samettiseksi mutta elävännäköiseksi! Tykästyin tähän luonnolliseen, iholta näyttävään voiteeseen, koska se tuntui kosteuttavalta eikä korostanut ihon kuivia kohtia ollenkaan. Jospa saatuani pari meikkivoidetta käytettyä loppuun saan ostaa tämänkin? 


Pikameikkiini kuului shimmerinen nude-silmämeikki, jonka tein levittämällä koko liikkuvalle luomelle Benefitin voidemaista luomiväriä Bikini-Tini ja sen päälle sisänurkkaan GOSH-nelikon vaaleinta sävyä, ulkonurkkaan ja luomivakoon vaaleanbeigeä ja samaan paikkaan mutta pienemmälle alueelle keskiruskeaa. Tämän tekee minuutissa ja toimii hyvänä hätämeikkinä. 

12 kommenttia:

  1. Mulla on ollut pitkään työn alla hankkia joku Narsin meikkivoide, mutta kun sävyjä ei ole päässyt livenä käpälöimään on jäänyt. Tämän pohjalta kuitenkin varmistui, että Siberia on todennäköisesti, mulle kuitenkin liian vaalea. Jatkamme siis ajatuksen hautomista vielä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muaki mietityttää ihan kamalasti meikkipohjien ostaminen ilman, että pääsee vertailemaan kaupassa sävyjä. Menee niin helposti hutiin. Siberia on kyllä VAALEA : D

      Poista
  2. Sold! Kestikö hyvin kasvoilla koko päivän? Laitoitko puuteria päälle? Pakko kokeilla, mutta onkohan toi Siberia mulle kuitenkin liian vaalea... Siinäpä sitten pohdintaa, että mikä sävy olisi sopiva :D Ja tällä kertaa olin kaukaa viisas ja tarkistin jo, että ei sisällä akrylaatteja ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeilin kahtena päivänä, toisena puuteroin ja toisena en. Iho oli aika kuiva ja pohja pysy aika kauan siistinä ilman puuteroimistakin! : ) Kelloa en muistanut yhtään katella mutta puuteroinnin kanssa taisi vähintään työpäivän pituuden kestää moitteettomasti! Sävyn arpominen pelkkien kuvien perusteella on ihan kamalaa : D

      Poista
  3. Narsiahan saa myös hqhairista. <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HQhairista vaan ei sopimusten takia toimiteta kaikkia tuotteita Suomeen. :/

      Poista
    2. Aijaa, no höh. :O Mitkäköhän tuotteet sitte on sellasia, jotka toimitetaan tänne. Esim. ainakin toi peitevoide toimitettiin.

      Poista
    3. Niinpä! Rehellisesti sanottuna en tiedä millä logiikalla noita tuotteita toimitetaan tänne. Aiemminhan kaikkia tuotteita sai myös tänne ja noissa tuotteissa, joissa ei nyt ole mitään rajoituksia on aika vähän sävyjä jäljellä. Mun veikkaukseni onkin, että niistä myydään viimeiset sävyt ja kun saavat uudet erät niin niihin on tullut tuo rajoitus. Harmi silti. Täältä oon kans itse tilannut http://www.kissandmakeupny.com/nars.html Tosin näyttää tuo peitevoide olevan sieltäkin loppu. :D

      Poista
    4. Mä en ole ikinnä tilannut tuolta HQhairista mitään ja myönnän että osaksi just tuon takia, etten tajua mitä sieltä milloinkin saa tänne Suomeen tilattua...

      Poista
  4. Noinkin kuulaalla iholla Narsin Sheer Glow toimii varmasti, mutta näin suurella ongelmaiholla jonka itse omistan ei tuolla meikkivoiteella tekisin mitään. Edes käyttämäni Max Factorin 3-in-1 meikkivoide ei meinaa riittää peittävyydeltään kerrostuksesta huolimatta, on sen verran pahat aknearvet ja edelleenkin jylläävä akne että peiteainetta joutuu sen kanssa käyttämään. Vielä jonain päivänä olen toivottavasti samassa tilanteessa ihoni kanssa kuin sinä jotta voin käyttää näin ohuita meikkivoiteita :)

    hannamaria
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko myöntää, että minäkin mietin vähän tuon voiteen keveyttä. Vaikka ihoni on tällä hetkellä ihan ok, löytyy multa niin paljon punoittavia kohtia kasvoista, että tykkään melko peittävistä meikkivoiteista. Compact peitti ne punoitukset mutta jos Sheer Glow onkin paljon kevyemmin peittävä... Jos (kun) sulla ei ole yhtä vaalea iho kun mulla, niin Dermablend voisi olla yksi vaihtoehto, siitä sarjasta ainakin löytyy sitä peittävyyttä! : )

      Poista
  5. Just tällä hetkellä tota Cream Foundationia on Siberia-sävyssä Narsin verkkosivuilla. Mä haluisin kumminkin sen Sheer Glowin siperiana. Koska mulla on aika rasvoittuva iho, niin pelkään ettei toi Cream Foundation pysy mun iholla yhtä hyvin mitä nestemäinen.

    VastaaPoista