22.6.2014

Herbina Fresh Luomuruusu Puhdistusvaahto

Sain Herbinalta testattavakseni tämän kaksikon lisäksi myös vaahtoputsarin, jota olen nyt vihdoin päässyt kokeilemaan. Kotimaisten, edullisten merkkien tuotteita on vaihteeksi mukava kokeilla, minä kun olen tottunut tilailemaan niin suuren osan kosmetiikastani ulkomailta. Herbinan tuotteet ovat helposti saatavilla, näitä kun löytyy useiden ruokakauppojenkin hyllyltä.


Aiemmin testaamani geelimäisen kasvoputsarin ollessa turhan kuivattava herkälle iholleni, koin tämän ruusuvettä, ksylitolia, pantenolia sekä allantoiinia sisältävän ruusuntuoksuisen puhdistusvaahdon oikein miellyttäväksi käyttää - vaikka vaahto ei edelleenkään ole ykkösvalintani puhdistustuotteen koostumukseksi. Tätäkään en ole osannut käyttää yksinään kasvojeni puhdistamiseen, koska koen kaiken vaahtomaisen pyörivän kevyenä höttönä ihon pinnalla. Olen tottunut perusteellisempaan puhdistamiseen, johon kuuluu erillinen meikinpoisto sekä ihon puhdistus. 


Misellivesi, luomuruusu puhdistusvaahto, alkoholiton kasvovesi. Siinä on yhdistelmä, jota olen viime aikoina käyttänyt hyvin tuloksin. Misellivedellä suurin osa meikeistä lähtee pois, puhdistusvaahto pääsee putsaamaan ihoa irrottaen viimeisetkin meikinjämät, ja viimeistelyyn ja ihon valmisteluun kosteutukselle vielä alkoholiton kasvovesi (tällä hetkellä käytössä Aco). Biohajoavan puhdistusvaahdon ohjeissa neuvotaan käyttämään luumunkokoinen pallo vaahtoa kostealle iholle hieroen sekä huolellisesti huuhtoen. Iho jää tämän jäljiltä pehmeäksi eikä kiristävää tunnetta ole tullut. 

Herbinan puhdistusvaahto tuoksuu makean ruusuiselta, mutta ei niin voimakkaasti, etteikö sitä voisi käyttää muutkin kuin ruusuntuoksua rakastavat. Tuo tuoksu kun jakaa aika vahvasti mielipiteitä. Minun lemppareihini se ei kuulu, mutta tämän vaahdon tuoksusta tykkään! Vaahto ei myöskään kuivata tai mitenkään ärsytä herkkää ihoani, mikä ei ole itsestäänselvvyys tuoksuvien vaahtojen kohdalla. Noin viiden euron hintaisen kotimaisen kasvojenpuhdistustuotteen hinta-laatusuhde on mielestäni mainio!

- tuote saatu blogin kautta -

7 kommenttia:

  1. Joo, tämä oli Livboxissakin (öh viime kuussa?) vähän olin niinku silleen, yäk Herpiinaa en tykkää (vitsi mikä lause, sain kaiketi jotain kickesejä sen kirjoittamisesta ;) ) Mutta totesin käytössä, ettei tuote herätä mitään jipii tuntemuksia, mutta hoitaa homman täysillä kotiin. Kyllä se piru vie normimeikin pesi pois ihan yksinkin, eikä riipaissut nahkaa korpuksi. Taidan jopa ostaa vessaan nassun pesua varten, kun on oikein laiska fiilis.
    nina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huhtikuun boxissa tämä tosiaan tuli myös!
      Kiva, että kaikesta huolimatta päädyit tykkäämään tästä :) Minä en oo ikinä oikein lämmennyt vaahtomaisille putsareille, mutta kyllä tämä oli sieltä parhaimmasta päästä vaahtoja, joita tähän mennessä olen kokeillut! Kaksoispuhdistuksessa oon tykännyt käyttää :)

      Poista
  2. Mulla odottaa tämä kaapissa korkkausta, itse tykkään käyttää puhdistusvaahtoja kaksivaiheisen puhdistuksen toisessa vaiheessa öljyn jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en osaa yksinään käyttää vaahtoa. Kaksoispuhdistuksen tokaan vaiheeseen voin kyllä suositella tätä!

      Poista
  3. Kevään jonkin kuun Livboxissa tuli täysi purkki kyseistä putsaria ja olen ollut niin myyty. Itsekin käytän samalla tavoin tätä - ensin misellivesi, sitten vaahto ja lopuksi kasvovesi. Toimii erittäin hyvin ja taidan kasvovedeksi ostaakin saman sarjan kasvoveden kun nykyinen tulee tiensä päähän :)

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo sama järjestys on minullakin tosiaan toiminut! Ja myönnän, mietin samaa: saman sarjan kasvoveden voisin jossain vaiheessa ostaa vielä kokeiluun... :)

      Poista
  4. Mun iho ei jostain syystä tykkää tosta :( Meillä on salilla tota vaahtoa ja jos oma putsari unohtuu kotiin, niin tän jälkeen kyllä kiristää ihoa.

    VastaaPoista