6.8.2014

LivBox Elokuu

Elokuun LivBox on täällä! 
Odottelin tätä malttamattomana jo eilen, mutta saapumisilmoitus tipahti luukusta vasta tänään. Siinä luki, että boksi on noudettavissa seuraavana päivänä klo 9 lähtien, mutta kun muitakin asioita oli hoidettavana kaupungilla, kävin postissa ja annoin taas pokkana saapumisilmoituksen päivää liian aikaisin postitädille. Sain boksini, ja siellä niitä mustia laatikoita näkyi olevan hyllyssä komea rivi.


Pakkaus oli tässä kuussa hauska mustavalkokuviollinen! Teema innosti vieläkin enemmän, sillä olin etukäteen kuullut elokuun boksin sisältävän muutamien bloggaajien valitsemia tuotteita. Tämän on pakko tietää hyvää!


KYLLÄ. Tämän kuun LivBox on ehdottomasti yksi parhaimmista saamistani bokseista, ellei jopa paras. Ja jos oikein laskin, tämä on minulle jo 21. boksi! Vaikka muutama tämän kuun tuote on minulle jo ennestään tuttu, ovat kaikki mielestäni loistavia valintoja. Eikä yhtäkään pahvi- tai folionäytettä, kaikki ovat reilunkokoisia! Jipii!


Clinique All About Eyes -silmänympärysvoide on tainnut tulla aiemminkin boksista. Yhden tällaisen minipurkin olen kuitenkin käyttänyt ja toinen, ihanan bloggaajakollegan antama purkki odottaa nyt käytössä olevan sy-voiteen loppumista. Olen tykännyt tästä kovasti, joten mielelläni käytän kolmannenkin! 5 ml:n purkki on riittoisampi kuin miltä se näyttää.

Cliniquen silmänympärysvoide oli Idan valinta.


Kivaa, The Body Shopin tuote boksissa! Olen kuullut monen hehkuttavan tätä hunajaista Honeymania Body Butter -vartalovoita, mutta hunajalle allergisena en ole siihen aiemmin viitsinyt tutustua. Hunaja ja kukkaistuoksut eivät kuulosta omaan korvaan houkuttelevalta yhdistelmältä, mutta tuoksu on yllättävän miellyttävä. Kurkkasin hunajankin olevan aika loppupäässä INCI:ä, joten varmasti kokeilen tätä - vaikka (minua allergisoiva) seesamiöljy komeileekin vähän siellä hunajan edellä. Ainakin vadelmaversiota, josta myös löytyy seesamiöljyä, olen käyttänyt joskus eikä ihoni reagoinut huonolla tavalla. TBS:n vartalovoit ovat ihanan kosteuttavia!

The Body Shopin vartalovoi oli Johannan valinta.


Ihanaa, meikkituote boksissa - ja vielä täysikokoisena! Olen katsellut tätä Lumenen Arctic Sun -aurinkopuuteria kaupoissa vähän sillä silmällä, koska juuri tämä boksista paljastunut sävy 1 Päivän hehku on vaikuttanut meille vaaleillekin sopivalta aurinkopuuterisävyltä. 


Ensivaikutelma on oikein positiivinen, puuteri tuntuu pehmältä ja helposti levittyvältä. Ilahduttavan vaaleassa aurinkopuuterissa on sopivasti punaistakin pigmenttiä matkien aitoa päivetystä iholla. Varjostuksiin käytän viileämpiä sävyjä, mutta nimenomaan aurinkopuuteriksi otsalle ja poskille tämä vaikuttaa juuri sopivalta!

Lumenen aurinkopuuteri oli Saaran valinta.


Moneskohan Batiste tämä mahtaa itselleni olla, heh! Olen kirjoitellut alkuvuodesta merkin tuotteista, ja taitaapa LivBoxistakin olla tullut yksi tällainen matkakoko joskus aiemmin. XXL Volume on kuitenkin ehdoton lempparini Batisten laajasta kuivashampoovalikoimasta, joten ei yhtään haittaa, että jemmaan tuli taas yksi lisää.

Batisten kuivashampoo oli Annien valinta.


Konjac-sienet ovat olleet tänä vuonna suorastaan trendi. Pure Konjac Sponge on itse asiassa neljäs saamani kasvojen pesusieni enkä ole saanut aikaiseksi kokeilla vielä ainuttakaan, apua! Sienivertailua siis varmaan väsäämään. Vaikuttavat kyllä kiinnostavalta tavalta puhdistaa kasvot, näitä kun voi käyttää sekä pelkästään vedellä kostutettuina että kasvojen puhdistusaineen kanssa. Tämän sienen tilalla osalla oli ilmeisesti Dolce & Gabbanan Dolce-suihkusaippua. Dolce-tuoksusta taisi tulla jonkin kuun boksissa tuoksunäyte ja tykkäsin siitä. Kumpikin näistä vaihtoehtoisista tuotteista olivat siis mieleisiä.

Konjac-sieni oli Nellan valinta. 

Minä tosiaan tykkäsin tämän kuun LivBoxista oikein paljon! Kaikki tuotteet tulevat omaan kokeiluun, mikä on näin hankalalta allergikolta (ja ehkä muutenkin aavistuksen nirsolta tyypiltä) jo aika hyvin! Mitäs mieltä muut olivat elokuun boksista?

- elokuun LivBox saatu blogin kautta -

10 kommenttia:

  1. Tykkäsin! Kunnon boxi ja ehdin jo raapustellakin siitä omassa blogissani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moni tuntu olevan tässä kuussa tyytyväinen! :)

      Poista
  2. Oikein hyvältä näyttää! Mulle ei siis edelleenkään tule tätä, eikä mua nyt se harmitakaan, mutta oon iloinen niiden puolesta, jotka ilahtuivat tästä. TBS:n hunajatuotteita täytyy käydä ainakin nuuhkaisemassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tiedän, että vaikkei tätä mulle itselleni tulisi, seuraisin tiiviisti muiden blogeista sisältöjä. Jotain niin ihanan, lapsellisen jännittävää tässä on! ; )

      Poista
  3. Aaaa en malta odottaa että saan oman pakettini! :D Tuo aurinkopuuteri kiinnostaa kovasti ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kaltaisille vaaleille toi aurinkopuuterin sävy 1 (kaikki tais saada saman?) on tosi hyvä!!

      Poista
  4. Tykkäsin tosi paljon, kaikki tuotteet menevät käyttöön! :) Tuo Konjac-sieni olisi ollut myös kiva, itse sain D&C:n suihkugeelin. Toisaalta olen niin rakastunut tuohon Dolce-tuoksuun, että ei harmita yhtään <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäki rakastuin älyttömästi Dolce-tuoksuun silloin kun siitä tuli boksissa näyte, joten todellakin olisin tuon suihkugeelinkin käyttänyt :)

      Poista
  5. Kuinkahan monta kertaa mun kommentti tulee tänne, joku ei nyt taas oikein osaa... :DD Anyway, olisin itse halunnut tuon sienen, mutta tällä kertaa toiveet eivät menneet perille. Eipä tuo suihkugeeliasiakaan mikään hassumpi ole, onhan se ihan kiva pitää suihkussa jotain luksusmerkin tuotetta. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollasia luksustuotteita tulee useimpien ihmisten tosi harvoin ostettua itselleen, siinä mielessä kiva ylläri saada! :)

      Poista