13.1.2015

LivBox Tammikuu


Sain tammikuun LivBoxin käsiini eilen illalla! Osa tilaajista sai boksinsa jo viime viikon puolella, minulle tuli vasta eilen lappu, että loota on noudettavissa Postista viiden jälkeen. Jännä juttu, sillä aiemmin tämä on tullut tänne ihan ekojen joukossa.


Vuoden ensimmäisen ylläriboksin teemana taisi olla uuden vuoden lupaukset ja sitä kautta itsestään huolehtiminen ja hemmottelu. Juu, tärkeää sekin on muistaa. Ihastelin eilen koko päivän ääneen lumisen pakkaspäivän kauneutta, ilmassa hiljaa leijailevia lumihiutaleita ja maan kimallusta - kivaa, että LivBoxinkin teemavärikin oli nyt lumenvalkoinen! Talvifani on innoissaan!


Tammikuun tuotteetkin löytyvät vaihteeksi valkoisen paperisilpun seasta. Kaksi täysikokoista tuotetta, yksi puolikas (jota ensin luulin täysikokoiseksi) sekä kaksi pientä näytettä.


Cutrin Chooz Multivolumizer on se "puolikas", jota luulin täysikokoiseksi. Onkohan tätäkin kokoa myynnissä, näyttää niin kovin tutulta. 75ml:n pullosta riittää varmasti pitkäksi aikaa, hyvä vaan, ettei tullut isompaa pulloa. Suoristuksen ja föönauksen alle tarvitsenkin tuuheuttajaa, tämä kuiva kihara lätistyy säälittävän ohueksi hiirenhännäksi kun sen saa suoraksi. Raikas, hedelmäinen tuoksu. 


Jes! Tämä Lumenen kosteuttava naamio on ollut ostoslistalla mutta unohtunut hankkia. Tosi kiva, että se tuli LivBoxista, uskon monen muunkin tehokäyttävän kosteuttavia naamioita tähän aikaan vuodesta. Ihoni kuivuu ja kiristelee inhottavasti ilman ollessa pakkasen takia kuiva. Tällä hetkellä minulla on kosteuttavista naamioista käytössä Clarins Hydra Quench Cream-Mask sekä La Roche-Posay Hydraphase Intense Masque, katsotaan onko kotimaisesta kilpailijaksi. Koostumukseltaan Lumenen naamio näyttäisi olevan jotain Clarinsin ja LRP:n väliltä: ei yhtä voidemaista kuin Clarins eikä yhtä emulsiomaista ja liukasta kuin LRP.


Rimmelin BB-voide on minulle ihan uusi tuttavuus, merkin useasta meikkivoiteesta olen kyllä tykännyt. Sain BB:stä sävyn Light, joka ei kylläkään kovin vaaleaa ole. Otan tämän testiin ensi kesänä, jospa silloin kasvoillani olisi hitusen enemmän väriä (vaikka sitten purkista). Tuoksu on lähes olematon, mutta siitä voi erottaa suojakertoimen! Vaikuttaa ihan kätevältä voiteelta kesää ajatellen. Tämä sekä edellinen tuote eli Lumenen naamio olivat boksin täysikokoiset tuotteet.


LivBox mainosti Facebook-sivuillaan philosophyn olevan uusi merkki boksissa, harmitti kun tuolta kivalta merkiltä tuli ainoastaan näytepussit. Olen tykännyt tosi paljon philosophyn take a shelter -aurinkovoiteesta, purity-kasvoputsarista sekä hope in a jar night -yövoiteesta, the microdelivery peel -kuorinnan kokeileminen siis kovasti kiinnostaa mutta mietin kestääkö herkkä ihoni näin tujun käsittelyn...


Toinen jee! Käytin marraskuussa tästä La Roche-Posayn Lipikar Baume AP+ -voiteesta mininäytteen ja tykkäsin kovasti siitä, kuinka ihanan pehmeäksi se jätti herkän ja kuivan ihoni pitkäksi aikaa! Ja KYLLÄ mä edelleen haistan tässä voiteessa metvurstin. Tämä tuubi tulee käytettyä varmaan kerralla loppuun ja menisin heti ostamaan lisää, jos tuossa LivBoxin lappusessa ei olisi kirjoitusvirhettä ja 200ml:n tuubi maksaisi tosiaan alle kympin ; )

Tammikuun LivBox oli mielestäni oikein kiva! Lumenen naamio oli ehkä minulle mieluisin, LRP:n minivoide myös tosi tarpeeseen tuleva. Mitä mieltä siellä oltiin tammikuun tuotteista?

6 kommenttia:

  1. Mä tykkäsin muista paitsi Rimmelin BB:stä. Ja tuo hieman tosiaan harmitti, että LRP:n voiteen hinnassa oli kirjoitusvirhe :D Minäkin olisin sännännyt välittömästi ostamaan sitä, jos 9e:lla olisi saanut täysikokoisen tuotteen, mutta nyt täytyy vielä vähän harkita..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, 9€ olisi aika houkutteleva hinta noin tehokkaasta voiteesta! Mun atooppinen iho on ihastunut tuohon, mutta koska ostan reseptillä apteekin perusvoiteita, en ainakaan tällä hetkellä oikein raaski ostaa parinkympin voidetta joka kuluu mulla loppuun melko nopeasti : /

      Poista
    2. Hyvä kun kerroitte tuosta hintavirheestä, kävin korjaamaan omaan tekstiinkin sen. Ihmettelinkin että noin iso pullo noin halvalla...

      Poista
    3. Suomen apteekeissa toi näyttää tosiaan olevan vähintään 19€ mutta LivBoxin FB-sivuilla oli tällanen vastaus hintakysymykseen: "Heissan, kyseessä on kuluttajasuositushinta. Apteekit saavat määritellä, millä hinnalla he tuotetta myyvät asiakkailleen. - Sanna"

      :o

      Poista
  2. Äh, paljon tuotteita, joita en todennäköisesti voi käyttää. En ole vielä boksiani hakenut, eilen tuli lappu että tänään sen voi hakea. Jännä, koska myös minä olen saanut ekojen joukossa boksin. Ihmettelinkin, onko se hukkunut jonnekin Postin syövereihin!

    Philosophyn näyte on vähän pettymys (näin etukäteen), koska rakastan sarjan rasvoja, ihonpuhdistuainetta ja seerumia! Vähän jännittää, että tuo kuorinta on liian tuju omalle nassulle... Ja rasvassa ja maskissa on varmaan ystävääni dimetikonia, jota kasvoni nykyään kestävät jonkun verran, mutta no... Joo. :D Toivottavasti saan Rimmelin BB-voiteen mediumina, tuo light on auttamatta liian vaalea mulle.

    Helmikuun boksi on viimeinen, joka mulle tulee (ellen sitten lunasta ilmaista boksia maaliskuussa), joten voi olla, että mun ja LivBoxin yhteinen taival päättyy siihen. Ihonhoitojutu voi olla monille tosi jees, mutta mulle ne ovat ihan turhaa rahan hassausta. Möök möök, t. valivalivali

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mikäköhän noiden boksien saapumisessa tässä kuussa oikein kesti.. Monet aiemmin ekojen joukossa saaneet on tuntunut nyt joutuneen odottamaan! Philosophyn näytteestä minäkin olin kyllä pikkusen pettynyt, esim. minisuihkugeeli jossain niiden monesta herkullisesta tuoksusta olisi ollut kiva! Nää kaks viimeistä boksia ovat olleet kuitenkin sen verran mieleisiä, että pakko mun oli tänään käydä jatkamassa tilausta huhtikuuhun asti, hups! Oon auttamattoman koukussa :D

      Poista