25.1.2015

Omenamania


Muistatteko marraskuulta TBS:n joulu -postaukseni tai kuukauden suosikkini? Olin joulun alla aivan hulluna The Body Shopin Glazed Apple -suihkugeeliin ja tuota raikkaan kirpeää mutta mukavan makeaa ompputuoksua oli aivan pakko saada lisää, ihan sama missä muodossa. Joulun jälkeen suihkusaippuat olivat kaikkialta loppu, mutta eau de toilettea näytti nettikaupassa vielä olevan (alennuksessa 11,55€) - tilaukseen meni.


Viime viikolla vein kirpparille vaatteita ja bongasin yhdestä pöydästä aikalailla koskemattoman Body & Room Sprayn samassa tuoksussa hintaan 5€, pakkohan sekin oli ostaa jemmaan! Viime joulun kausituotteisiin kuuluva omenatuoksu ei kyllästytä vieläkään. Raikkautensa ansiosta tämä menee talvituoksunakin, miksei vuoden ympäri - turha lokeroida tuoksujakaan liian jyrkästi!

Ostiko kukaan muu Glazed Appleen ihastunut näitä tuoksuja?
The Body Shopin nettikaupan ale-puolella EdT:a näyttää vielä tällä hetkellä olevan jäljellä!

8 kommenttia:

  1. Mä en ostanut tuota tuoksua, mutta kolme muuta tuotetta kylläkin :) Tuoksu on kyllä oikein kiva ja menisi ehkä jopa kesälläkin, sen verran kirpeän raikas se oli..!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä! Ei mikään perinteinen joulutuoksu!

      Poista
  2. Huonetuoksu!!! Miten missasin sen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiiätkö mäkään en muista huomanneeni tätä erikseen meidän TBS:n hyllyllä, oliskohan kuulunut johonkin lahjapakkaukseen...

      Poista
  3. Mä rakastuin tähän tuoksuun ennen joulua, mutta nyt tökkii jo aika pahasti ja yritän kuluttaa suihkugeeliä pois pian.. Mä olen helposti kyllästyvää tyyppiä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä pelkään, että mullakin iskee tylsistyminen jossain vaiheessa nyt kun oon tätä hamstrannut..! :D Ei vielä, ei vielä..

      Poista
  4. Olipa sulla onni kun löysit TBS-tuote kirpparilta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätyin kyllä! :) Huonetuoksun kanssa kirpparituotteen hygieenisyydestäkään ei tarvitse olla huolissaan.

      Poista