29.3.2015

Kukkaiskuivashampoo

Poikkeuksellisesti ihan vaan instagram-kuva, koska poikkeuksellisesti pikainen tuotehehkutus.
Moneen otteeseen olen maininnut, että tehokkain tukan raikastaja, johon olen törmännyt, on Batiste XXL Volume. Olen kokeillut merkiltä monia eri tuoksuisia kuivashampoita mutta tuo tehokkaasti tuuheuttava versio on luottotuotteeni. Pyörähdin pari päivää sitten Kicksissä ajatuksena napata yhden vanhan tutun jemmaan mutta ah, mihin silmäni osuivatkaan!

Bright & lively Floral Essences, kuinka kaunis pakkaus! Keväisen kepeään mielialaani tämä suloinen kukkaiskuosi vetosi niin paljon, etten voinut enää kuvitellakaan tarttuvani siihen tuttuun purkkiin. Tuoksu on makeahko ja muistuttaa vähän Blush-versiota, mutta on huomattavasti raikkaampi. Hiuksiin en ole tätä vielä suihkinut, mutta luotan Batisteen. Eiköhän tämäkin tuoksu hommansa hoida!
Ihan hymyilyttää nähdä nätti purkki pesuhuoneen hyllyllä.

1 kommentti:

  1. 2 kommenttia Kukkaiskuivashampoo


    Martina
    29.3.2015 at 17:24 (3 kuukautta ago)
    Toi on niiiiiin nätti purkki! Ja totta, niin keväinen :)) Mä tykkään enemmän just noista Batisten ”normaaleista” kuivashampoista, en niinkään siitä XXL:stä joten tykkään tästäkin tosi tosi paljon :>

    Vastaa

    Helena
    30.3.2015 at 20:56 (3 kuukautta ago)
    Mä luulen, että me vaaleat lättätukat tykätään enemmän siitä XXL Volumesta :’D
    Nää normiversiotkin toimii kyllä tosi hyvin, sillä XXL:llä tulee sit sellanen.. XXL-tukka.

    VastaaPoista