22.3.2015

Nyt niitä taas saa - järjestystä pikkurahalla vol.2!

Eilisen jatkoksi vielä yksi pieni shoppailuvinkki, etenkin kaltaiseni järjestelyfriikit nyt kuulolle! Hullujen päivien kuvastosta nostin esiin Palaset-lipaston, jonka olen todennut tosi käteväksi etenkin kynämuotoisten meikkituotteiden säilytykseen. Toinen muoviasia, johon olen tykästynyt, on Tigerin meikkitelinejutut, mitä nämä nyt ovat nimeltään...
Hehkutin ebay-lokerikoilleni löytynyttä vaihtoehtoa vuosi sitten ja monet tuntuivat jäävän ilman, Tigerin valikoima kun vaihtuu aika tiuhaan tahtiin. Ystäväni laittoi eilen shoppailureissullaan minulle viestinä alla näkyvän kuvan. Jes, kiitos! Akryyliset lokerikot ovat siis jälleen myynnissä, ja tuo vasemman alareunan versio taitaa olla ihan uusi lisäys, en ainakaan itse törmännyt siihen viime vuonna. Niin ja mikä parasta, hintaa tuolla isoimmallakin hökötyksellä on vain neljä euroa! Kehotan siis kiirehtimään Tigeriin jos nämä kiinnostavat, sillä ainakin viime vuonna nämä myytiin melko nopeasti loppuun. Tuosta linkkaamastani postauksesta voit käydä kurkkaamassa miten nämä ovat minulla käytössä.

Kosmetiikkatuotteiden järjestely on yksi rentouttavimmista hommista, mitä tiedän!
Kuka muu tunnustaa olevansa järjestelyfriikki ja nauttivansa purkkien ja sutien asettelusta? ;)



1 kommentti:

  1. 14 kommenttia Nyt niitä taas saa – järjestystä pikkurahalla vol.2!


    Salla
    22.3.2015 at 13:27 (3 kuukautta ago)
    Mä etsin näitä silloin vuosi sitten kissojen ja koirien kanssa, mutta jäin ilman :P Saa nähdä, ehdinkö tänä vuonna apajille ajoissa!

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:17 (3 kuukautta ago)
    Hophophop! :)

    Vastaa

    Saana Minerva
    22.3.2015 at 15:58 (3 kuukautta ago)
    Täällä toinen meikkien järjestelyä rakastava! Hankin perjantaina Tukholmasta Mujin pienen akryylisen lipaston, ja oon siitä valtavan innoissani! Koko kokoelman purkaminen lattialle ja organisoiminen uudelleen on jotenkin niin terapeuttista, haha. Multa löytyy myös muutama Tigerin meikkiteline ja yksi Palaset-lipasto.:)

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:20 (3 kuukautta ago)
    Mä olen himoinnut Mujin lipastoja! En ole koskaan edes käynyt tuolla Tukholman liikkeessä, asia on korjattava tämän vuoden aikana :) Ja kyllä, mäkin teen ton saman raivauksen aina välillä; kaikki pois, siivous, järjestely takasin.. Meikeille, kylppärituotteille, vaatteille, mille vaan – tykkään raivata! :D

    Vastaa

    :)
    22.3.2015 at 19:52 (3 kuukautta ago)
    Näitä on ollut jo puolisen vuotta ainakin myynnissä! Silloin omani ostin :p

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:21 (3 kuukautta ago)
    Oho, onkohan näitä tiputeltu eri aikoihin eri myymälöihin! Vuosi sitten nämä kun tosiaan myytiin tosi nopeasti loppuun ja nyt kaupoissa olevat ovat kuulema tulleet ihan hetki sitten myyntiin :o

    Vastaa

    Martina
    22.3.2015 at 20:13 (3 kuukautta ago)
    Mä ostin ton 9 huulipunan telineen joskus 1,5-2vko sitten. Myyjä sano, että ne oli tullu sinä päivänä niille ja mä sain viimeisen :o Eli ne tosiaan menee nopeesti..!!

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:22 (3 kuukautta ago)
    No kylläpä liikkuvat nopeasti! :o

    Vastaa

    Tiltu
    23.3.2015 at 04:37 (3 kuukautta ago)
    Minulla on yksi Palaset-lipasto ja Ikean joku akryylinen säilytyslokerikko.
    Minä tarvitsisin säilytysjärjestelmän, joka on helppo siirtää ja ennen kaikkea sellaisen, johon on helppo laittaa meikit paikoilleen. Emme ole päässeet mieheni kanssa yksimielisyyteen meikkipöydän paikasta,joten en sellaista omista ja meikkipöydän virkaa toimittaa tällä hetkellä keittiönpöytä ja 1-2 tuolia :D Ikean sivuilta bongasin Kupol-sarjan http://www.ikea.com/fi/fi/search/?query=KUPOL, jota aloin juuri harkitsemaan vakavasti edellämainittuun tarkoitukseen.

    Vastaa

    FF
    23.3.2015 at 06:20 (3 kuukautta ago)
    Hyvät vinkit, kiitos

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:22 (3 kuukautta ago)
    Kiva jos oli hyödyksi!

    Vastaa

    Fani
    23.3.2015 at 08:37 (3 kuukautta ago)
    Ei hitsi! Pakko käydä katsomassa josko tännekin olisi tullut. :D

    Vastaa

    Helena
    24.3.2015 at 14:23 (3 kuukautta ago)
    Juoksujalkaa nyt Tigeriin! ;)

    Vastaa

    säpä
    25.3.2015 at 12:07 (3 kuukautta ago)
    Mä ostin joskus kuukausi tai pari sitten yhden noita molempia, joista löytyy isompikin lokero! :) Aiemmin multa löytyi pelkästään huulipunia varten netistä tilaamani samankaltainen lokerikko, joten en kyllä miettinyt hetkeäkään, kun olin jo kiikuttamassa noita Tigerissa kassalle. :D Nämä on kyllä niin käteviä ja kivoja!

    Vastaa

    VastaaPoista