9.4.2015

LivBox Huhtikuu '15

Eilen oli taas ehkä kuukauden mukavin postipäivä eli kuukausittaisen kosmetiikkayllärin LivBoxin ilmestymispäinä! Heti alkuun muistutan myös eilisestä postauksestani, jonka kommenttiosiossa pääsee kisaamaan kolmen kuukauden bokseista. Käypä osallistumassa jos et vielä ole ehtinyt.



Huhtikuun boksin värinä on hempeä vaaleanpunainen (tykkään!) ja teema silkkisen sileänä kesää kohti eteneminen. Pitkäaikaisille tilaajille tuli tässä kuussa extratuote!


Suloisenvärisestä silkkipaperikääreestä paljastui tällainen sisältö. Täydeltä näyttää, yksi tuotteista on tosin tullut vain pitkään boksia tilanneille. Aikalailla tuttuja merkkejä.


Ensimmäisenä Lumene LAB silmänympärysvoide. Olen juuri korkannut uuden sy-voiteen, joten tämä jää odottamaan omaa vuoroaan. LivBoxista on tullut joskus aiemmin erilainen Lumene LAB:n silmänympärysvoide ja siitä pidin, toivottavasti tämäkin osoittautuu päteväksi! Tuote on täysikokoinen ja sen hinta apteekeissa on noin 19€.


Doven dödö vaikutti vähän tylsältä näääh-tuotteelta. Edulliselta markettimerkiltä löytyy kyllä minua miellyttäviä shampoita sun muita suihkutuotteita, joten kyllä minä tämänkin kokeiluun aion ottaa. Ties vaikka yllättää toimivuudellaan ennakkoasenteistani huolimatta. Luulen, että olen joskus käyttänytkin yhden Doven dödön mutta mitään mielikuvaa sen tehokkuudesta (tai mistään muustakaan) ei ole. We'll see! Tämä 50 ml:n putilo maksaa vain 2,50€.


Jaaha, nyt päästään niihin silottelutuotteisiin. RFSU:n yhdistin vielä pari vuotta sitten ihan muuhun kuin kosmetiikkaan, mutta merkiltä on tainnut muutaman vuoden sisällä tipahdella sheivaustuotteita tiuhaan tahtiin. Boksissa tuli 20 ml:n tuubi sheivausgeeliä, täysikokoinen eli 200 ml maksaa alle kuusi euroa. Kun luin tämän sisältävän yrttejä, olin varma että tuoksu inhottaa minua enkä allergioideni takia varmasti voi tätä käyttää. Pikanuuhkaisulla ei yhtään liian.. maanläheinen! Taidanpa jopa käyttää. Tämän kaveriksi boksissa tuli myös RFSU:n höylä, joka sopii intiimialueidenkin siistimiseen. Näiden suhteen olen nirso. Tämänhetkiset lempparihöyläni tulevat Wilkinson Swordilta. Aion avarakatseisena testata tätäkin.


Lisää RFSU-tuotteita. Viilentävä ja rauhoittava after shave, jota voi levittää iholle noiden kahden edellisen käytön jälkeen. Jos yrttiallergiat eivät estä, aion antaa tällekin mahdollisuuden. Voide lupaa auttaa myös punaisten näppyjen ehkäisemisessä. Näytetuubi on 10 ml, täysikokoinen 50 ml maksaa sekin noin kuusi euroa.


Eilen hehkutin LivBox-suosikkeinani Essien lakkoja ja tänään tuli yksi lisää! Tällä kertaa tosin minikoko. Suloinen silti, kynsilakkoja harvoin edes tulee käytettyä loppuun asti. Hempeän Sugar Daddyn olinkin joskus ollut aikeissa ostaa - hyvä, etten ehtinyt! Täysikokoiset 13,5 ml:n Essien lakat maksavat noin 14 euroa, tämä pikkupullo pitää sisällään 5 ml lakkaa (sama kuin esim. Depend).


Seuraavana Iberon yllätystuote, jota ei löydy infolappusesta. Kätevänoloisessa muovirasiassa on meikkisienipalasia. Joillekin varmaan ihan käyttökelpoinen juttu, minä en viimeistään beautyblenderiin koskettuani ole näitä perinteisiä sieniä käyttänyt. Sivellin olisi ollut kivempi ylläri! Meikkisienikotelon hinta on 4,90€.


Viimeisenä vielä pitkäaikaisille (=vuoden?) tilaajille tullut ekstratuote. Merkki Seacret on minulle ennestään täysin vieras. Jalkavoiteita minulla kuivaihoisena kuluukin, mutta toivottavasti en ihastu tähän; 35 euron hinta on vähän turhan suolainen minun jalkavoiteelleni. Mielenkiinnolla kyllä kokeilen, ei varmasti olisi tullut itse ostettua!


Aluksi en oikein innostunut boksin sisällöstä, mutta nyt siihen tutustuttuani olen aika tyytyväinen! Vain meikkisienipakkaus lähtee eteenpäin, muut tulevat omaan kokeiluun. Tämän kuun mieleisin tuote minulle oli Lumene LAB silmänympärysvoide, vaikka heti en pääsekään sitä käyttämään.
Mitä mieltä muut olivat huhtikuun LivBoxista?

1 kommentti:

  1. 6 kommenttia LivBox Huhtikuu


    sadenh
    9.4.2015 at 09:46 (3 kuukautta ago)
    Mäkin olin hiukan miettinyt tuon Sugar Daddyn ostamista, joten se oli kiva ylläri boxista! :) Muuten mä en juuri tämän kertaisesta boxista tykännyt, mutta eiköhän kaikki tule kuitenkin testattua.
    Mä en ole boxia vielä kauaa tilannut, enkä ole tuota jalkavoidetta muutenkaan testannut, mutta kyseisen merkin vartalokuorinnat ja rasvat ovat ihania! Olen myös testannut Seacretin joitakin kasvotuotteita ja niistäkin olen tykännyt. :)

    Vastaa

    Helena
    11.4.2015 at 15:04 (3 kuukautta ago)
    Tosi kiva kuulla kokemuksia tuosta Seacretista, itselle tuo kun oli tosiaan aivan vieras merkki! Huhtikuun boksi ei minunkaan mielestä mitenkään paras tähän astisista bokseista ollut, mutta kokeiluun minullakin melkein kaikki tulee :) Sugar Daddy oli kyllä kiva ylläri!

    Vastaa

    Kepa
    9.4.2015 at 12:00 (3 kuukautta ago)
    Itse petyin boksiin. Odotin Essieltäkin täysikokoista lakkaa :( Oon boksia tilannut syyskuusta asti (=8kk) ja siitä on tullut itselleni 4 täysikokoista päivävoidetta ja ainakin yksi näytekoko! Ihan älytön määrä. Tulis vaikka vartalorasvoja välillä :D Mutta joo, ei ihan kolahtanut tämän kuun boksi.

    Vastaa

    Helena
    11.4.2015 at 15:07 (3 kuukautta ago)
    Voi harmi! Täysikokoinen olisi kyllä ollut kivempi mutta tällaiselle lakkahamsterille oli ehkä parempi, että tuli pieni.. :D Enpä muuten ole itse edes huomannut, että päivävoiteita on tullut noin paljon! Vaihtoehtoisia tuotteita on tosin tainnut itselleni tulla osan tilalla. Vartalovoiteet kelpais tännekin, oon aika korppu.. Toivotaan, että ens kuun boksista löytyy aarteita ;)

    Vastaa

    Heidi
    10.4.2015 at 00:47 (3 kuukautta ago)
    Oli kyllä tosi meh boksi. Taas lumenea, taas naamarasva. Dove on tylsä ja markettidödöt on tylsiä, eli doven markettidödö = tuplatylsä :( Sheivaustuotteet on mulle se suurin floppi tän kuun boksissa – en sheivaa, käytän epilaattoria. Kynsilakka oli kuitenkin ihan kiva.

    Vastaa

    Helena
    11.4.2015 at 15:11 (3 kuukautta ago)
    Lumenea on tosiaan tullut paljon! Doven tuotteita monet ehkä ottavat pienen hinnan takia helposti kauppareissullakin testiin, joten niiden kokeileminen ei ole minullekaan sitä jännintä puuhaa – tämän dödön aion kuitenkin ihan mielenkiinnosta testata! Kosmetiikan suurkuluttajana vähän erikoisempien merkkien pienempienkin kokojen testaaminen on mieluisinta, jotkut taas toivovat boksista niitä täysikokoisia, hieman ”arkisiakin” tuotteita :) Sheivaustuotteet näyttävät tuottaneen eniten pettymyksiä tässä kuussa ihan lukemieni kommenttien perusteella..

    Vastaa

    VastaaPoista