13.5.2015

Skull & Glossbones

Minä olen aamu-unisuudestani tunnettuna ehkä viimeinen henkilö, jonka voisi kuvitella valittavan kauppojen liian myöhäisestä aukeamisesta. Kun kuulin Kampin Stockmann Beautyn loppuunmyynnistä, olisin halunnut poiketa katsomassa alepöydät, mutta päivän aikataulun takia kauppa olisi minun puolestani saanut avata ovensa jo kahdeksalta! Kyllä oli ongelmaa ja ärsytystä kun en päässyt!


Kampissa käväissyt äitini kuitenkin yllätti! Hän piipahti Beautyssa ja osti puoleen hintaan OPI:n Pirates of the Caribbean -kokoelmaan kuuluneen Skull & Glossbones -lakan. Käytin kaksi kerrosta, mutta kuten kuvasta huomaa, kolmas olisi vielä tarpeen.


Skull & Glossbones on näitä epämääräisiä, mutaisia nude-sävyjä, joista tykkään. Outo ja ihana! Aavistuksen vihreään taittava vaalea beige toi sekä äidilleni että minulle mieleen raakapellavakankaan. Nude-lakkojen ystävänä myös kesäisten väri-ilottelujen välissä himmeät lakkaukset ovat kivaa vaihtelua!


Mitä mieltä siellä ollaan rusehtavista nudekynsistä? Tylsät vai tyylikkäät?


1 kommentti:

  1. 12 kommenttia Skull & Glossbones


    Janet
    13.5.2015 at 13:20 (2 kuukautta ago)
    Vielä pari vuotta sitten ajattelin, että kuka on niin outo, että käyttää rusehtavia lakkoja. No, nykyisin minä :D Blogimaailma muutti mieleni, nykyisin tykkään. Ihan puhtaat ruskeat eivät kyllä vielä ole iskeneet.

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:01 (1 kuukausi ago)
    Ihan suklaanruskeita lakkoja minäkään en osaa käyttää mutt kummasti kaikki oudot beiget uppoaa nykyään! :)

    Vastaa

    Katarooma
    13.5.2015 at 17:41 (2 kuukautta ago)
    Mua on nudet ja ruskeat lakat alkaneet viehättään kovasti.

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:03 (1 kuukausi ago)
    Kaikki nude-lakat tuntuvat tulleen viime aikoina yhä enemmän pinnalle, lähes kaikki tuntuu lämmenneen näille! :)

    Vastaa

    Panda
    13.5.2015 at 18:14 (2 kuukautta ago)
    Mutalakat <3 Halajan niiden sävyjen perään aina syksyisin :)

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:04 (1 kuukausi ago)
    Minäki yleensä syksyisin enemmän, keväällä ja kesällä kaipaan näitä kirkkaiden värien välillä :D En mä kestä liikaa väriä!

    Vastaa

    Heidi B
    13.5.2015 at 19:13 (2 kuukautta ago)
    Aika jännää, että tota oli edelleen jäljellä. Tää on yksiä mun ehdottomia kevät ja kesälemppareita ja yksi niitä lakkoja joita olen käyttänyt eniten.

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:05 (1 kuukausi ago)
    Mäkin hämmästelin sitä, että tää oli vielä myynnissä, eikö tää tullut joskus nelisen vuotta sitten..? :D

    Vastaa

    Martina
    14.5.2015 at 15:08 (2 kuukautta ago)
    Oon samaa mieltä kuin Heidikin, aika hassua että tota vieläkin oli myynnissä :) Mä oon ostanut omani Kicksin aleista kolme vuotta sitten :D Se on kyllä ihana sävy ja jotenkin tykkään tosi paljon ton nimestä :>

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:05 (1 kuukausi ago)
    No joo, kuten tohon ylemmäs jo kirjotin, täähän on tullut myyntiin pieni ikuisuus sitten, joten ihme, että tätä tosiaan vielä oli! Mutta onneksi oli, mä tykkään! :D

    Vastaa

    Heidi
    15.5.2015 at 12:32 (2 kuukautta ago)
    Tälläiset ruskeat nudet on tyylikkäät mun mielestä. Mutta en oikein osaa käyttää niitö itse. Ennemmin valitsen sen kirkkaan pinkin kuin taupen :)

    Vastaa

    Helena
    19.5.2015 at 14:07 (1 kuukausi ago)
    Kynsilakoissa onkin mun mielestä vähän nurinkurinen ”turvallisuusalue”; meikeissä nudet sävyt ovat niitä kaikkien luottosävyjä, kynsilakoissa taas usein punaiset ja pinkit eli tosi värikkäät! :)

    VastaaPoista