27.10.2015

Tämän viikon THE suihkutuote


Alkukuun Lush-postauksessa mainitsin tämän liukkaan lepakkokaverin olevan minua eniten kiinnostava tuote Lushin tämän vuoden Halloween-tuotteista. Bloggaajaillan goodiebageissa oli erilaiset sisällöt ja hihkaisin innosta kun minun pussukastani sattui löytymään muiden muassa tämä himoitsemani Nightwing.

lush_nightwing2

Viime vuonna kirjoitin lumiukko-jellystä. Snowman kuuluu tänäkin vuonna joulukokoelmaan (toisen jellyn, Santa's Belly Jellyn kanssa) mutta tänä vuonna Halloweeniksikin on siis oma hyytelönsä.

Hyytelälepakkoja liikenteessä... Tuoretta limemehua, viilentävää aloeveraa ja carobsiirappia sisältävä yöelävä on mainio ja herkullisen tuoksuinen suihkukaveri.
9,95€ / 100g

lush_nightwing4

Limeä ja aloeveraa sisältävä suihkujelly tuoksuu minun nenääni aivan kolapullokarkeilta. Makea, raikas, sitruksinen ja aavistuksen kirpeä. Iholle lepakkoa hieroessa sitruksinen lime tulee vahvempana esiin kuin suoraan purkista nuuhkittuna.

lush_nightwing5

Lepakko lepäilee kompaktisti purkkiin käpertyneenä ja sujahtaa käytön jälkeen takaisinkin helposti. Tyyppi näyttää kasassa olevana mustalta mutta värjää ihon suihkussa vienon violetiksi:

lush_nightwing3

Käytössä tämä kaveri on hauska muttei tietenkään kaikista käytännöllisin - kuten viimevuotisen lumiukon kanssa, on tämäkin aiheuttanut huvittavia hetkiä liuetessaan otteesta suihkun lattialle. Lepakko vaahtoaa hillitysti ja pesee ihon hellävaraisesti sitä kuivattamatta. Sitrusallergikkona ihoni kestää lepakon limemehun mutta nenä meinaa pistää vastaan pienessä tilassa suihkutellessa.

Raikas, hyllyvä kolalepakko on kuitenkin ihan tämän hetken tuote ja olen saanut miehenkin sitä käyttämään. Olen todennut helpoimmaksi keinoksi vaahdottaa jellyä käsissä ja viemällä vaahdon vasta siitä vartalolle. Jos iso hyytelötyyppi ei millään pysy hyppysissä, voi käyttöä toki helpottaa olemalla brutaali ja paloittelemalla siipiveikon.. 100 gramman suihkujelly kestää muuten käytössä kauan.

Kellä muulla on oma Halloween-lepakko?
Kuka kipittää hakemaan kaverin tällä viikolla? 

Postauksen tuote saatu blogin kautta

7 kommenttia:

  1. Mä niin haluan sen lumiukon, se on niin symppis! Lepakko ei oo ehkä niin mun juttu, pelkään värjäävän ton mun uusitun kylppärin valkoiset kaakelinsaumat. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, totta! Valkoisen lumiukon kanssa siitä ei ainakaan ole pelkoa :D Ja sen tuoksu on kyllä ihanan pehmeä.. ♥

      Poista
  2. Voi ei, ei lepakkoa sovi leikellä! Kamalaa.... :D
    Mä niiiiiiin tahdon tämän(kin). :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo onneksi (vielä, hehe!) raaskinut ryhtyä niin kauheisiin toimenpiteisiin..! :D

      Poista
  3. Himoitsen tätä niin paljon! En yhtään tarvitsisi, mutta kun sininen kola-lepakko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanopa muuta! Mutta hei, eihän näin hauskojen suihkutuotteiden hankkimiseen tarvitsekaan oikeaa SYYTÄ, ne vaan ilahduttavat olemassaolollaan ja ovat samalla ihania käyttötuotteita ;)

      Poista
  4. Mä tunnen jotenkin sielujen sympatiaa lepakoita kohtaan joten täähän olis täydellinen! :D Siipiveikko♡ Tosin voin kuvitella miten palas käpy ton kans luistellessa.. :p

    VastaaPoista