23.1.2016

Oodi kengille


Kuten Ale-ostospostauksessani mainitsin, en tehnyt joulun jälkeen juurikaan ostoksia alennusmyynneistä. Kosmetiikkaan kului onnistuneesti vain vähän rahaa! Joulun jälkeen ostin kuitenkin jonkin verran vaatteita sekä kengät, jotka ovat ehdottomasti paras ostokseni pitkään aikaan. 
Saanko esitellä: Rieker Z0444-15. Tämä hieno nimi on kengillä, joissa on vedenpitävä pinta, lampaanvillavuori, pehmustettu sisäpohja sekä tukeva ja pitävä pohja. 

rieker

Olen aina pitänyt kengistä ja ollut jossain vaihessa jopa vähän kenkäfriikki, mutta talvikenkien sijaan olen ollut enemmän juhla- ja kesäkenkien perään. Talvikenkien ostaminen on tuntunut aina vähän pakkopullalta enkä ole tiennyt mitä haluan. Mutta nyt, vihdoin olen ostanut kengät, jotka 1) ovat älyttömän mukavat jalassa, 2) sopivat rennolla tyylillään monenlaisiin asuihin ja mikä tärkeintä, 3) ovat LÄMPIMÄT. Viime viikkojen keleillä päästä varpaisiin aivan kaikkien vaatekappaleiden tärkein ominaisuus on todellakin ollut lämmittävyys. Onneksi kaukana ovat jo ne varhaiset teini-vuodet kun ulkonäkö meni mukavuuden edelle... Nykyään olen niin mukavuudenhaluinen, että materiaali ja käytännöllisyys merkkaavat enemmän kuin ulkonäkö - syy, miksi en todellakaan ole muotibloggaaja :D

4 kommenttia:

  1. Mulla on myös kahdet Riekerin kengät talvikäytössä ja yhdet kesälle. Äiti tutustutti kyseiseen merkkiin ja nyt en muita taida talvisin enää ostaa :) Hyvät jalkaan ja lämpimät.
    -Kepa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että oot tykännyt merkistä! Nämä taitavat olla mun ekat Riekerit ja näiden perusteella voisin kyllä ostaa toiset samalta merkiltä vaikka samantien! :)

      Poista