25.2.2016

Kevät kynsillä - Mavala Garden Party


Vaikka kuinka rakastan talvea ja olen sitä iloisempi mitä enemmän maassa on lunta, on minun pakko myöntää kevätkokoelmien raikkaiden värien saavan joka vuosi melkein odottamaan uutta vuodenaikaa..!

mavala_gardenparty11

Mavalan kevätkokoelma Garden Party kukkii heleissä pastellinsävyissä ja sisältää kuusi kukkien mukaan nimettyä kynsilakkaa. Kausikokoelman kerrotaan olevan tyylikäs, raikas ja elämäniloinen ja sen sävyjen hehkuvan romanttisuutta, hienostuneisuutta sekä luonnollisuutta. 

mavala_gardenparty2

Jasmin, roosalla sävytetty maidonvalkoinen.
Tämä herkkä vaaleanpunainen on ollut kynsilläni jo kaksi kertaa! Hieman läpikuultavampi kuin muut kokoelman lakat, ohuita kerroksia tarvitaan kolme täyden peittävyyden saamiseksi. Tämä oli kynsilläni neljä päivää siistinä - hämmästyin, sillä aiemmin Mavalan lakat eivät ole kestäneet kovin hyvin kynsilläni.

mavala_gardenparty6

Begonia, herkkä roosan sävy.
Murrettuun, vanhaan roosaan taittava punainen. Turvallinen vaaleanpunaisensävy ympäri vuoden. Kirkkaita lakkoja karttava äitini varmasti tykästyy tähän!

mavala_gardenparty3

Hortensia, raikas pinkin sävy.
Tämä kirkas korallipinkki on suosikkini! Eikä vain sen takia, että rakastan hortensioita.. Veikkaan tämän tulevan näkymään kynsilläni ensi kesänä mooonta kertaa! 

mavala_gardenparty7

Freesia, aurinkoinen korallin sävy.
Punertava oranssi, joka huutaa kaverikseen rusketusta. Tällä hetkellä ei ehkä valintani kalpeaa ihoani vasten mutta jos tämäkin sitten kesällä...

mavala_gardenparty4

Petunia, raikas, heleä pinkki.
Kylmänsävyinen Barbie-pinkki! Pakko myöntää, että aika herkullinen sävy! Näiden levittyvyyskin yllätti. Kuvissa kynsillä on lakkaa kaksi kerrosta ilman päällyslakkaa.

mavala_gardenparty5

Iris, itsetietoinen violetti.
Sävyn kuvaus huvitti; itsetietoinen! En ole pitkään aikaan käyttänyt violetteja lakkoja ja tämä näytti kivan raikkaalta. Ehkä totun taas!

Mavalan Garden Party -kokoelman lakat ovat tulleet myyntiin tässä kuussa ja ne ovat myynnissä kevätkauden ajan. 5 ml:n lakan suositushinta on 5,20€. 

Mikä kukkasävy miellyttää eniten?


Postauksen tuotteet saatu blogin kautta

21 kommenttia:

  1. Ei voi valita. Kaikki aivan ihania!

    VastaaPoista
  2. Aivan upeita lakkoja, tulee ihan kevätfiilis! Mun suosikkeja ovat Jasmin ja Begonia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Jasmin sopii kyllä tilanteeseen kuin tilanteeseen - oon viime aikoina tykännyt tosi paljon vaaleista lakoista! :)

      Poista
  3. Oi että nää on nättejä!! Iris ja Begonia on mun ehdottomat lempparit, ne istuu mun väripalettiin aika nätisti!

    hanna
    www.hannamariav.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne mä sun värimaailmaan kyllä yhdistäisinkin helpoiten! :)

      Poista
  4. Iris on myös mun lemppari mutta kyllä nää on nättejä kaikki:)

    VastaaPoista
  5. Kaikki ovat todella kauniin värisiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltä, ihana sävymaailman kevätlakkoihin :)

      Poista
  6. Kaikki noista viehättää mua... ^_^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin oon kyllä tykästynyt kaikkiin! :)

      Poista
  7. Kevät ja pastellilakat <3 ... mutta nyyh miksi mun kynsille ne ei vaan sovi? :F Tyydyn ihailemaan niitä muiden kynsillä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höpsis! Mä kyllä laittaisin tietenki ekana näistä sun kynsille Freesian ♥

      Poista
  8. Tässä on kyllä monta ihanaa sävyä! Hortensia voisi olla ostamisen arvoinen, siinä on aika jännä sävy =)
    Ostin tuon Jasminin, mutta mulla oli sen kanssa vähän vaikeuksia. En saanut sitä oikein tasaiseksi. Tosin mulla on aika isot kynnet, että pienemmillä kynsillä ei varmaankaan tule sellaisia ongelmia. Olisi melkein vaatinut neljä ohutta kerrosta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi, että sun kynsillä tuo Jasmin ei käyttäytynyt kunnolla : / Mulla on tosiaan melko kapeat kynnet ja näidenkin sivellin toimi kivasti. Huomasin kyllä tosiaan tuon vaaleimman Jasminin tarviivan sen kolme kerrosta täyspeittäväksi!

      Poista
  9. Kynsillä näytyy jopa paremmalta kuin pullossa!

    VastaaPoista
  10. FREESIA! Aivan hana! Mavalat on yleensä kauppojen alahyllyllä piilossa, niin eipä ole tullut edes vilkaistua sinne.. Ehkä kävelen nenä liian pystyssä :D Mutta kiitos vinkistä, nöyrryn ensi kerralla ja katselen kosmetiikkakäytävällä myös alatasoja!

    VastaaPoista