24.4.2016

MUS-vinkki


MUS2

Samana päivänä kun kiiruhdin Sokoksen NYX-hyllyille, kipitin kotiin Kicksin kautta - enkä tälläkään kertaa tyhjin käsin. Jyväskylän Kicksissä on muuten mukavat myyjät, enää ei edes hävetä, että käyn siellä ehkä vähän turhan usein..

MUS5

Olen käyttänyt pitkään Make Up Storen Smog-luomiväriä varjostusvärinä sekä silmämeikissä että kasvoilla. Vanha, pyöreä pakkaus oli vaan tosi epäkäytännöllinen jatkuvasti irtoilevan kantensa kanssa, joten päätin ostaa uuden vaikka vanhasta ei vielä pannu paistakaan. Silmiini osui myös harmaanbeige Masai, joka on ollut ostoslistalla kauan.

MUS6

Kiikuttaessani kaksi luomiväriä kassalle kuulin, että kahden MUS:n Microshadow'n ostaja saa neljän kolon paletin kaupan päälle. Hei jee! Luomivärit on helppo napsauttaa pois yksittäispakkauksistaan ja painaa palettiin kiinni. Nyt minulla on hyvä syy ostaa vielä kaksi vaaleaa sävyä ja tehdä tästä nelikosta oma contouring-paletti.. MUS:n Microshadow-luomivärit ovat niin isoja, että kasvoillekin käytettynä yhden kuluttaminen loppuun kestää ikuisuuden. Pigmenttiä luomiväreissä toki on enemmän kuin perinteisissä kasvoille tarkoitetuissa puuterisissa tuotteissa, joten siveltimen valinnan ja sutimisen kanssa saa olla tarkka. 

MUS1

Vasemmalla on sävy Smog, oikealla Masai. Jälkimmäinen menee minun kalmankalpealle iholleni varjostussävynä sen ollessa vaaleimmillaan, monille tämä on liian harmaa ja tekee tunkkaisen lopputuloksen. Tällä hetkellä olen sekoittanut näitä kahta sävyä tehden täydellisen, viileänbeigen varjostussävyn kasvoilleni. Jos muistan oikein, tämä palettietu on Kicksissä voimassa tämän kuun loppuun asti. Ja luomivärit olivat muuten tarjouksessa noin 13 €/kpl ainakin vielä viikko sitten..

MUS3

Olen viime aikoina suosinut neutraaleja ja helppoja silmämeikkejä - toisin sanoen olen ollut aamuisin laiska. Voidemaiset luomivärikynät ovat kiireaamujen pelastus. Levitys suoraan luomelle ja vikkelä häivytys sormella, ei tarvetta edes siveltimille! Kicksin oman meikkisarjan tuotteet ovat minulle vielä melko vieraita mutta kun bongasin kassalle mennessäni Cream Shadow Stick -luomivärikynän sävyssä Burnt Sand, oli se pakko ottaa testiin. Viileässä beigensävyssä on kaunis hohde ja ensitestailujen perusteella koostumus on pehmeä, tasaisesti levittyvä sekä todella pysyvä!   

MUS4

Vasemmalla olevaan swatchiin kynää on pyyhkäisty iholle kerran kevyesti, oikealla muutaman kerran edestakaisin. Värin intensiteetti on siis säädeltävissä. Tämän perusteella Kicksin oman sarjan meikkeihin pitäisi tutustua enemmänkin, otan mielelläni vinkkejä tai testaustoiveita vastaan.. :) 

8 kommenttia:

  1. Mulla on vanhanmallinen Masai ja olen käyttänyt sitä kulmavärinä kynän päällä. Aivan mahtava sävy. Ja kiitos vinkistä, pitääpä kokeilla sitä kasvoille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos sulle kulmavärivinkistä, miten en itselle tullut edes mieleen käyttää tuota kivan viileää sävyä kulmiin! :)

      Poista
  2. Onpas kiva etu, kun saa tuon paletin kylkiäisenä :) Itse hyödyntäisin myös, jos lähin Kicks ei olisi Lahdessa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä hyvä etu - harmi, että sulla ei ole Kicksiä lähellä :(

      Poista
  3. Masai on mun lemppari, se kulkee aina mukana matkameikkipussissa monikäyttöisyytensä takia. Tavallisesti käytän sitä päivittäin varjostusvärinä aurinkopuuterin jälkeen, mutta se on täykkis myös kulmissa ja luomissa transition-sävynä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mahtavaa kuulla! :) Tuo kulmavärinä käyttäminen tuli minulle hyvänä vinkkinä, en jotenkin itse ollenkaan ajatellut vaikka kuinka metsästän aina viileitä sävyjä! Ja täytyy ehdottomasti kokeilla myös häivytyssävynä luomivaossa :)

      Poista
  4. Mulle Masai on varjostukseen liian harmaa, vaikka tosi vaalea olenkin. Taidan olla lämpöisempi sävyltäni.

    Mulla ei ole tuollaista neljän palettia, mutta huomasin, että ostamani bronzer lähtee myös pakkauksestaan irti eli toimii samaan tyyliin kuin tuo paletti. Lähti muuten ihan normaalihelläkätisessä käytössä, kun tuuppasin vahingossa pannun takaa. Että ehkä kannattaa testata, pysyvätkö nuo napit kunnolla kiinni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monelle Masai on tosiaan turhan harmaa sävy, itse olen talvisin lähes läpinäkyvä niin minun iholleni se toimii yllättävän hyvin :D Kiitos varoituksesta, noiden siirtäminen tosiaan onnistui sen verran helposti, että pitää varoa niiden irtoamista paletistakin..!

      Poista